1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
توانمند سازی دانشجو در حوزه مسایل فقهی و استنبا طی |
2 |
هدف کلی |
اشنایی با مسایل مشترک واختلافی مذا هب اسلامی |
3 |
شایستگی های پایه |
توانمند سازی دانشجویان در حوزه فقه تطبیقی ومسایل مربوط به ان |
4 |
اهداف یادگیری |
اشنایی با فقه مذاهب اسلامی در موضوع حج |
5 |
روش تدریس |
اموزش متن کتاب. استفا ده ازروش پرسش و پاسخ. تشویق دانشجویان به ارایه کنفرانس. هدایت دانشجویان به سمت هم اندیشی گروهی. |
6 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث درسی کلاس. ادیه تحقیقات مرتبط با موضوعات درسی. ارایه گزارشهای درسی در کلاس. حضور جدی در ازمونهای میان ترم . |
7 |
منبع |
الفقه علی المذاهب الخمسه . الفقه الاسلامی وادلته . بدایه المجتهد ونهایه المقتصد .دروس قی فقه المقارن. |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
فضای کلاس .پاور پوینت.تخته وایت بورد. |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی مستمر در کلاس .میان ترم .ازمون نهایی. |