1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
2 واحد درسی |
2 |
هدف کلی |
شناخت مهمترین ابعاد اخلاق کاربردی در جهان و مقایسه آن با اخلاق اجتماعی اسلام به منظور کاربردی کردن مباحث اخلاق اسلامی |
3 |
شایستگی های پایه |
عدم پیش نیاز |
4 |
اهداف یادگیری |
بر اساس سرفصل های اعلامی |
5 |
روش تدریس |
تبیین و توضیح نظری و گفتگو و مناظره عملی |
6 |
وظایف دانشجو |
مشارکت فعال در گفتگوها- ارائه سمینار- انجام کار کلاسی |
7 |
منبع |
براساس منابع معرفی شده در کلاس برگرفته از منابع نهاد رهبری |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
سیستم کاپیوتر و متعلقات آن- تخته و ماژیک |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ز |