1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
2واحد درس نظری بر اساس قوانین آموزشی تعریف شده در دانشگاه |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با صفات اخلاق عملی در اسلام برای قشرعلمی و دانشگاهی بویژه دانشجویان |
3 |
شایستگی های پایه |
این درس پیش نیاز درسی نیست و به پیش نیاز احتیاج ندارد |
4 |
اهداف یادگیری |
ایجاد انگیزه در دانشجویان و تقویت اراده و آموزش بکارگیری راهکارهای عملی صفات اخلاقی در زندگی |
5 |
روش تدریس |
تحلیلی-توصیفی با اسناد به منابع کتابخانه ای(منابع اعلام شده در کلاس) |
6 |
وظایف دانشجو |
حضورفعال و منظم در کلاس-آمادگی برای کنفرانس و پرسش و پاسخ در کلاس-شرکت در امتحانات میان ترم و پایان ترم |
7 |
منبع |
آیین زندگی (اخلاق کاربری)نویسنده :احمدحسین شریفی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب درسی-تخته وایت برد-سیستم پاورپوینت |
9 |
نحوه ارزشیابی |
شامل فعالیت های گروهی و انفرادی در کلاس-کنفرانس-پرسش و پاسخ شفاهی-(3نمره)آزمون میان ترم(5 نمره) و پایان ترم-(12نمره) |