1 |
بیان کلیات ضروری درس همراه با مرور سرفصل ها و روش آموزش و ارشیابی در کلاس |
|
2 |
تعاریف و مفهوم شناسی مخاطب |
|
3 |
اهمیت و ضرورت مخاطب شناسی در فرایند تدریس |
|
4 |
الگوهای ارتباطی مورد استفاده در تدریس |
|
5 |
تبیین انواع ارتباط کلام و غیر کلامی در تدریس |
|
6 |
بیان روش های تدریس دروس معارف اسلامی |
|
7 |
ابزارهای ارتباط با مخاطب در فرایند تدریس |
|
8 |
گزارش دانشجویی و نقد و بررسی انها |
|
9 |
تبیین قلمروهای مخاطب شناسی |
|
10 |
بررسی ویژگی های ذهنی و عاطفی مخاطب |
|
11 |
بررسی ویژگی های دینی و مذهبی مخاطب |
|
12 |
بیان ویژگی های فرهنگی و آداب و رسوم مخاطب |
|
13 |
برسی دانشی و سطح معرفتی و میزان فهم مخاطب |
|
14 |
بیان ویژگی های فردی مخاطب |
|
15 |
آسین شناسی فراروی فرایند آموزش و تدریس |
|