| 1 |
بیان کلیات ضروری درس همراه با مرور سرفصل ها و روش آموزش و ارشیابی در کلاس |
|
| 2 |
تعاریف و مفهوم شناسی مخاطب |
|
| 3 |
اهمیت و ضرورت مخاطب شناسی در فرایند تدریس |
|
| 4 |
الگوهای ارتباطی مورد استفاده در تدریس |
|
| 5 |
تبیین انواع ارتباط کلام و غیر کلامی در تدریس |
|
| 6 |
بیان روش های تدریس دروس معارف اسلامی |
|
| 7 |
ابزارهای ارتباط با مخاطب در فرایند تدریس |
|
| 8 |
گزارش دانشجویی و نقد و بررسی انها |
|
| 9 |
تبیین قلمروهای مخاطب شناسی |
|
| 10 |
بررسی ویژگی های ذهنی و عاطفی مخاطب |
|
| 11 |
بررسی ویژگی های دینی و مذهبی مخاطب |
|
| 12 |
بیان ویژگی های فرهنگی و آداب و رسوم مخاطب |
|
| 13 |
برسی دانشی و سطح معرفتی و میزان فهم مخاطب |
|
| 14 |
بیان ویژگی های فردی مخاطب |
|
| 15 |
آسین شناسی فراروی فرایند آموزش و تدریس |
|