طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره جهت طراحی وساخت وساز ساختمانها با توجه به اقلیم منطقه اموزش این درس ضروری است
2 هدف کلی هدف از فراگیری این درس الف-کاهش مصرف انرژی ب-عدم آلودگی محیط زیست ج-افزایش آسایش ساکنین ساختمان
3 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
4 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
5 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
6 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
7 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
8 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
9 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
10 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
11 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
12 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
13 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
14 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
15 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
16 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
17 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
18 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
19 روش تدریس تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند
20 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
21 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
22 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
23 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
24 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
25 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
26 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
27 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
28 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
29 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
30 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
31 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
32 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
33 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
34 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
35 وظایف دانشجو تحویل به موقع تمرین ها و پروژه
36 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
37 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
38 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
39 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
40 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
41 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
42 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
43 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
44 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
45 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
46 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
47 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
48 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
49 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
50 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
51 منبع تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی
52 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
53 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
54 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
55 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
56 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
57 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
58 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
59 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
60 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
61 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
62 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
63 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
64 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
65 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
66 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
67 مواد و امکانات آموزشی نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند
68 نحوه ارزشیابی  تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
69 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
70 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
71 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
72 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
73 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
74 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
75 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
76 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
77 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
78 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
79 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
80 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
81 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
82 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
83 نحوه ارزشیابی تکلیف ها: هفته ای 20%  آزمون پایانی:60 % پروژه و سمینار 20%
84 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
85 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
86 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
87 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
88 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
89 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
90 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
91 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
92 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
93 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
94 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
95 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
96 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
97 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
98 اهداف یادگیری برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است
99 شایستگی های پایه دانشجویان باید مسلط به درس تنظیم شرایط محیطی باشند
100 فایل Pdf File