| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
جهت طراحی وساخت وساز ساختمانها با توجه به اقلیم منطقه اموزش این درس ضروری است |
| 2 |
هدف کلی |
هدف از فراگیری این درس
الف-کاهش مصرف انرژی
ب-عدم آلودگی محیط زیست
ج-افزایش آسایش ساکنین ساختمان |
| 3 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 4 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 5 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 6 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 7 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 8 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 9 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 10 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 11 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 12 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 13 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 14 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 15 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 16 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 17 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 18 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 19 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
| 20 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 21 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 22 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 23 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 24 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 25 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 26 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 27 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 28 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 29 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 30 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 31 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 32 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 33 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 34 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 35 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
| 36 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 37 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 38 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 39 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 40 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 41 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 42 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 43 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 44 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 45 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 46 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 47 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 48 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 49 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 50 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 51 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
| 52 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 53 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 54 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 55 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 56 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 57 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 58 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 59 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 60 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 61 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 62 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 63 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 64 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 65 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 66 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 67 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
| 68 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 69 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 70 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 71 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 72 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 73 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 74 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 75 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 76 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 77 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 78 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 79 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 80 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 81 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 82 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 83 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
| 84 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 85 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 86 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 87 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 88 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 89 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 90 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 91 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 92 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 93 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 94 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 95 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 96 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 97 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 98 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
| 99 |
شایستگی های پایه |
دانشجویان باید مسلط به درس تنظیم شرایط محیطی باشند |
| 100 |
فایل |
Pdf File |