1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
جهت طراحی وساخت وساز ساختمانها با توجه به اقلیم منطقه اموزش این درس ضروری است |
2 |
هدف کلی |
هدف از فراگیری این درس
الف-کاهش مصرف انرژی
ب-عدم آلودگی محیط زیست
ج-افزایش آسایش ساکنین ساختمان |
3 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
4 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
5 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
6 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
7 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
8 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
9 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
10 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
11 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
12 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
13 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
14 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
15 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
16 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
17 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
18 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
19 |
روش تدریس |
تدریس با استفاده از پاور پوینت و تخته هوشمند |
20 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
21 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
22 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
23 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
24 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
25 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
26 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
27 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
28 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
29 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
30 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
31 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
32 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
33 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
34 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
35 |
وظایف دانشجو |
تحویل به موقع تمرین ها و پروژه |
36 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
37 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
38 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
39 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
40 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
41 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
42 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
43 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
44 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
45 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
46 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
47 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
48 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
49 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
50 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
51 |
منبع |
تنظیم شرایط محیطی در معماری نویسنده-ذکتر یوسف هاشمی
تنظیم شرایط محیطی در معماری
نویسند گان-محمد نوری و مرضیه قاسم زاده علی کیانی فر - پیمان قناد رضائی |
52 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
53 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
54 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
55 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
56 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
57 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
58 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
59 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
60 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
61 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
62 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
63 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
64 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
65 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
66 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
67 |
مواد و امکانات آموزشی |
نیاز به پروژکتور و تخته هوشمند |
68 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
69 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
70 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
71 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
72 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
73 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
74 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
75 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
76 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
77 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
78 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
79 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
80 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
81 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
82 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
83 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها: هفته ای 20%
آزمون پایانی:60 %
پروژه و سمینار 20% |
84 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
85 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
86 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
87 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
88 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
89 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
90 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
91 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
92 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
93 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
94 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
95 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
96 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
97 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
98 |
اهداف یادگیری |
برای اینکه یک نقشه کامل و بی نقص در معماری ساختمان داشته باشیم باید مهندسین معمار و مهندسین عمران از ابتدا و قبل از نهایی کردن طرح های خود باهم در ارتباط باشند. این امر نشان دهنده لزوم آشنایی مهندسین معماری و عمران به بحث تاسیسات مکانیکی است |
99 |
شایستگی های پایه |
دانشجویان باید مسلط به درس تنظیم شرایط محیطی باشند |
100 |
فایل |
Pdf File |