1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
برای دانشجویان تبدیل انرژی درسی ضروری است. |
2 |
هدف کلی |
معرفی منابع انرژیهای تجدید شونده و کاربرد انها در صنایع و ساختمان |
3 |
شایستگی های پایه |
بهینه سازی مصرف انرژی |
4 |
اهداف یادگیری |
شناخت انرژیهای قابل تجدید و کار برد انها. |
5 |
اهداف یادگیری |
شناخت منابع انرژی - تجدید شونده وغیر قابل تجدید |
6 |
اهداف یادگیری |
بهینه سازی انرژی در صنعت ساختمان |
7 |
اهداف یادگیری |
روشهای تولیدوشناخت نیروگاه هسته ای |
8 |
اهداف یادگیری |
انئاع نیروکاههای هسته ای |
9 |
اهداف یادگیری |
روش تولید انرژی با این روش |
10 |
اهداف یادگیری |
معرفی و کاربرد |
11 |
اهداف یادگیری |
معرفی و کاربرد |
12 |
اهداف یادگیری |
انواع توربین های بادی |
13 |
اهداف یادگیری |
روشهای استحصال انرژی با این روش. محاسبات و کاربرد. |
14 |
اهداف یادگیری |
روشهای استحصال انرژی با این روش. محاسبات و کاربرد. |
15 |
اهداف یادگیری |
روشهای استحصال انرژی با این روش. محاسبات و کاربرد. |
16 |
اهداف یادگیری |
روشهای استحصال انرژی با این روش. محاسبات و |
17 |
اهداف یادگیری |
وشهای استحصال انرژی با این روش. محاسبات و کاربرد. |
18 |
اهداف یادگیری |
وشهای استحصال انرژی با این روش. محاسبات و کاربرد. |
19 |
اهداف یادگیری |
وشهای استحصال انرژی با این روش. محاسبات . |
20 |
اهداف یادگیری |
وشهای استحصال انرژی با این روش. محاسبات . |
21 |
اهداف یادگیری |
وشهای استحصال انرژی با این روش. محاسبات . |
22 |
اهداف یادگیری |
توربین ها و نیروگاه بادی. |
23 |
اهداف یادگیری |
روشهای تولید و کاربرد. |
24 |
اهداف یادگیری |
معرفی -کاربرد و محاسبات. |
25 |
اهداف یادگیری |
معرفی -کاربرد و محاسبات. |
26 |
اهداف یادگیری |
بهینه سازی در صنایع و ساختمان. |
27 |
اهداف یادگیری |
بهینه سازی در صنایع و ساختمان |
28 |
اهداف یادگیری |
بهینه سازی در صنایع و ساختمان |
29 |
اهداف یادگیری |
کاربرد انرژیهای نو در ساختمان |
30 |
وظایف دانشجو |
انجام تکالیف به تفکیک جلسات. |
31 |
منبع |
|
32 |
مواد و امکانات آموزشی |
منابع مختلف. فارسی و انگلیسی. جزوات و مقالات بروز. |
33 |
نحوه ارزشیابی |
تکلیف ها:
ّّّبروژ 20 در صد
امتحان میان ترم 20 درصد
پایان ترم 50 درصد
سمینار 10 در صد |