1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
دو واحد نظری |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با تحولات و رخدادهای سیاسی و اجتماعی دوره جمهوری اسلامی |
3 |
شایستگی های پایه |
گذراندن دروس تحولات سیاسی اجتماعی قاجاریه تا انقلاب اسلامی ایران |
4 |
اهداف یادگیری |
کسب توانایی تحلیل رویدادها و پیشبینی نسبی تحولات آتی |
5 |
روش تدریس |
استادمحور |
6 |
وظایف دانشجو |
- مطالعه مطالب و آمادگی برای پاسخگویی و مشارکت کلاسی
- انتخاب یکی از موضوعات مرتبط با درس و ارائه شفاهی سمینار و گزارش کتبی |
7 |
منبع |
کتاب تحولات سیاسی- اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران (1396- 1357)
نویسنده: دکتر یحیی فوزی
انتشارات سمت
سال نشر: 1396 |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
- بستر اینترانت دانشگاه برای آموزش برخط
- کانالهای فضای مجازی برای ارتباط و اطلاعرسانی به دانشجویان |
9 |
نحوه ارزشیابی |
- حضور در کلاس و مشارکت در مباحث درسی
- امتحان میان ترم
- امتحان پایان ترم |