1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
دو واحد از دروس پایه بهمنظور آشنایی با قلمروهای روانشناسی تربیتی و کاربرد روانشناسی در آموزش و یادگیری |
2 |
هدف کلی |
شناخت و توانایی تحلیل روانشناختی مساءل یادگیری و آموزش |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با مفاهیم اولیه در روانشناسی |
4 |
اهداف یادگیری |
توانایی تعریف قلمروهای روانشناسی تربیتی وآشنایی با مفاهیم آن |
5 |
روش تدریس |
سخنرانی و بحث و گفتگو |
6 |
وظایف دانشجو |
فراگیری مطالب اراءه شده |
7 |
منبع |
روانشناسی پرورشی نوین |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
رایانه پاورپوینت |
9 |
نحوه ارزشیابی |
پایان ترم |