| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
دو واحد از دروس پایه بهمنظور آشنایی با قلمروهای روانشناسی تربیتی و کاربرد روانشناسی در آموزش و یادگیری |
| 2 |
هدف کلی |
شناخت و توانایی تحلیل روانشناختی مساءل یادگیری و آموزش |
| 3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با مفاهیم اولیه در روانشناسی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
توانایی تعریف قلمروهای روانشناسی تربیتی وآشنایی با مفاهیم آن |
| 5 |
روش تدریس |
سخنرانی و بحث و گفتگو |
| 6 |
وظایف دانشجو |
فراگیری مطالب اراءه شده |
| 7 |
منبع |
روانشناسی پرورشی نوین |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
رایانه پاورپوینت |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
پایان ترم |