| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس پایه و نظری به ارزش دو واحد |
| 2 |
هدف کلی |
- آشنایی تفصیلی با تحولات تاریخی دو دانش فقه و اصول فقه
- آشنایی با فقیهان نامدار دوره های گوناگون |
| 3 |
شایستگی های پایه |
تفکر و تحلیل مطالب تاریخی با رویکرد خلاقانه و انتقادی |
| 4 |
اهداف یادگیری |
توانمندسازی دانشجویان در آشنایی با تاریخ فقه و فقها از عصر تشریع تا زمان معاصر
آشنا شدن دانشجو با مهمترین فقیهان هر دوره و کتب تألیفی آنان |
| 5 |
روش تدریس |
به شیوه سخنرانی و ارائه استاد همراه با مشارکت دانشجویان در چالش های مطرح |
| 6 |
وظایف دانشجو |
شرکت منظم در کلاس، بحث های کلاسی ، انجام تکالیف و ارزیابی های میانی و پایانی |
| 7 |
منبع |
جزوه استاد و کتاب تاریخ فقه و فقها استاد گرجی |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کلاس، تخته ، دیتا |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
تکالیف و ارزیابی کلاسی 3 نمره
میان ترم 5 نمره
پایان ترم 12 نمره |
| 10 |
فایل |
Pdf File |