طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره نیمسال دوم
2 هدف کلی هدف اساسی این درس آشنایی دانشجویان با محیط کاری آینده پس از فارغ التحصیلی و کسب دانش و تجربه در کارهای اجرایی است، لذا با معرفی دانشجویان به مراکز اجرایی مرتبط با رشته خود از جمله مهندسین مشاور، دفاتر پیمانکاران فضای سبز و نیز بخشهای مختلف شهرداری گزینه کسب مهارت و تجربه برای ایشان فراهم می گردد.
3 شایستگی های پایه برای استفاده کارآمدتر از این دوره و واحدتحصیلی بهتر است دانشجویان در تابستان سال سوم و یا چهارم این درس را انتخاب نمایند تا اطلاعات بیشتری در مورد اکثر دروس تخصصی خود داشته باشند.
4 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان با محیطها و مراکز کاری اجرایی آینده خود با هدف تسهیل در اشتغال ایشان 2. معرفی دانشجویان به یکی از این مراکز برای گذراندن یک دوره 6 هفتگی ( 240 ساعت کاری) برای آموزش فنون اجرایی مرتبط با رشته خود 3. کشب مهارت و تجربه اجرایی و کاری در دانشجویان در محیطهای کاری واقعی آینده خود.
5 روش تدریس درس به صورت عملی و با گذراندن یک دوره 240 ساعته کارآموزی در یکی از مراکز اجرایی ذکر شده از جمله مهندسین مشاور، دفاتر پیمانکاران فضای سبز و نیز بخشهای مختلف شهرداری و جهاد کشاورزی اجرا خواهد شد.
6 وظایف دانشجو بررسی و انتخاب محل مناسب برای کارآموزی با راهنمایی استاد راهنما 2. گذراندن مدت حداقل 240 ساعت در محل انتخاب شده و کسب مهارتهای عملی در رشته کاری خود 3. ارائه نام و مشخصات مسئول کارآموزی در ارگان یا سازمان مورد نظر به استاد درس بلافاصله بعد از انتخاب محل کارآموزی جهت امکان ارتباط بین استاد و سرپرست 4. ارائه فرم محرمانه پر شده توسط سرپرست کارآموزی به صورت مهر و موم شده به استاد درس 5. ارائه یک گزارش مدون و جزیی از فعالیتهای دوره کارآموزی در قالب ارائه پاورپوینت، عکسها و شیتهای طراحی
7 منبع ندارد
8 مواد و امکانات آموزشی از آنجا که کارهای عملی عموما در خارج از دانشگاه و در مراکز علمی-اجرایی مرتبط با رشته تحصیل دانشجویان انجام می شود، صرفا نیاز به در اختیار قرار دادن تلفن و وسیله نقلیه برای مدرس برای سرکشی های گاه گاهی از روند پیشرفت دوره کارآموزی دانشجویان می باشد.
9 نحوه ارزشیابی بر اساس نظر کتبی سرپرست کارآموزی و نظرات شفاهی ایشان در طی دوره کارآموزی و نیز کیفیت گزارش کار ارائه شده توسط دانشجو در پایان دوره کارآموزی
10 فایل Pdf File