طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس الزامی در برنامه درسی دانشجویان کارشناسی ارشد گرایش فیزیولوژی گیاهی است.
2 هدف کلی در این درس ضمن مرور ساختار شیمیایی و متابولیسم هورمون های گیاهی دانشجویان با مکانیسم عمل و مراحل ترارسانی علامت تنظیم کننده های رشد در گیاه و همچنین ساز و کارهای کنترل کننده مربوطه آشنا خواهند شد.
3 شایستگی های پایه آشنایی و تسلط دانشجو یه مطالب ارائه شده در درس فیزیولوژی گیاهی 3 یا رشد و نمو گیاهی دوره کارشناسی
4 اهداف یادگیری دانشجویان پس از گذرانیدن این درس ضمن آگاهی از مکانیسم عمل تنظیم کننده های رشد با اهمیت و نحوه تاثیر این ترکیبات بر رشد و نمو گیاهی در سطح مولکولی و سلولی آشنا می شوند و قادر خواهند بود تا از این دانش برای نیل به اهداف کاربردی نظیر بهینه سازی کشت و پرورش گیاهان در شرایط مصنوعی و تولید محصولات و فراورده های گیاهی استفاده نمایند.
5 روش تدریس در سیستم آموزش مجازی، مطالب بر اساس سرفصل و به صورت پرسش و پاسخ در کلاس آنلاین تدریس خواهند شد تا با به بحث گذاشتن موضوعات و مشارکت دانشجویان در کلاس، در پایان هر جلسه مطالب مورد نظر جمع بندی شوند. مطالب و فایل های مربوط به درس و لینک کلاس آنلاین نیز در سامانه آموزش مجازی بصورت آفلاین بارگذاری می گردد.
6 وظایف دانشجو حضور جدی در کلاس آنلاین، مطالعه مطالب متعدد و مختلفی که برای تحقیق به دانشجویان معرفی میشود و به صورت کوئیز مورد پرسش قرار میگیرد. شرکت در بحث و گفتگو در کلاس، انجام تکالیف تعیین شده در طول ترم و بارگذاری به موقع تکالیف در سامانه اموزش مجازی، ارائه یک سمینار مرتیط با موضوع درس در اواخر ترم.
7 منبع
8 مواد و امکانات آموزشی در سیستم آموزش مجازی مطالب درسی بااستفاده از تصاویر و فیلم های آموزشی بصورت برخط ارائه میشوند.
9 نحوه ارزشیابی در آموزش مجازی ارزشیابی بصورت مستمر انجام می شود. در طول ترم با انجام کوئیزهای کتبی و شفاهی در کلاس فعالیت دانشجویان رصد می شود. هر 4 جلسه از درس در سامانه آموزش مجازی امتحان کتبی و در وبینار امتحان شفاهی برگزار می شود. نمرات این 4 امتحان همراه با نمرات کوئیزها و تکالیف یا پروژه های تعیین شده در طول ترم در نهایت به عنوان نمره نهایی اعلام می شود.
10 فایل Pdf File