| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس ریاضیات عالی مهندسی به ارزش 3 واحد در دوره کارشناسسی ارشد ارائه شده و دانشجویان تمامی گرایش ها می توانند به عنوان یک درس اختیاری در آن شرکت نمایند. این درس تنها در نیمسال نخست هر سال تحصیلی ارائه می شود. |
| 2 |
هدف کلی |
هدف کلی درس آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در گروه مهندسی عمران با مباحث زیر است: 1- تحلیل مختلط 2- تحلیل فوریه 3- تبدیلات خطی و تابع گرین 4- معادلات دیفرانسیل پاره ای 5- حساب تغییرات |
| 3 |
شایستگی های پایه |
دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی عمران می توانند در این درس شرکت نموده و معلومات ریاضیات دوره کارشناسی (حسابان و معادلات دیفرانسیل) برای موفقیت در این کلاس کافی می باشد. |
| 4 |
اهداف یادگیری |
(1) تحلیل مختلط، (2) تحلیل فوریه، (3) تبدیلات خطی و تابع گرین، (4) معادلات دیفرانسیل جزئی، (5) حساب تغییرات. |
| 5 |
روش تدریس |
ارائه مباحث درسی به کمک وایت بورد و استقبال از بحث و فحص کلاسی |
| 6 |
وظایف دانشجو |
شرکت فعالانه در کلاس و حل تمرینات |
| 7 |
منبع |
\\\\\\\\\\\\\\\"معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزئی برای علوم و مهندسی\\\\\\\\\\\\\\\"، نوشته: فارلو، ترجمه: دکتر عالم زاده \\\\\\\\\\\\\\\"ریاضیات مهندسی پیشرفته\\\\\\\\\\\\\\\"، گردآوری: اصغر برادران رحیمی \\\\\\\\\\\\\\\"ریاضی مهندسی\\\\\\\\\\\\\\\"، تالیف: فرزین حاجی جمشیدی
“Advanced Engineering Mathematics”; by M. D. Greenberg “Advanced Engineering Mathematics”; by C. Ray Wyliy “Advanced Engineering Mathematics”; by E. Kreyszig “Mathematical Handbook for Scientists and Engineers”; by Korn |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
جزوه به نگارش در آمده توسط دانشجویان در کلاس |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
میانترم اول 12 آبان 6 نمره
میانترم دوم 17 آذر 6 نمره
پایانترم 6 نمره
تمرینات 2 نمره
تمرینات تشویقی افزون بر 20 نمره |
| 10 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 11 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 12 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 13 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 14 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 15 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 16 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 17 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 18 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 19 |
اهداف یادگیری |
2 |
| 20 |
اهداف یادگیری |
2 |
| 21 |
اهداف یادگیری |
3 |
| 22 |
اهداف یادگیری |
3 |
| 23 |
اهداف یادگیری |
3 |
| 24 |
اهداف یادگیری |
3 |
| 25 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 26 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 27 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 28 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 29 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 30 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 31 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 32 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 33 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 34 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 35 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 36 |
اهداف یادگیری |
5 |
| 37 |
اهداف یادگیری |
5 |
| 38 |
اهداف یادگیری |
5 |
| 39 |
اهداف یادگیری |
5 |
| 40 |
اهداف یادگیری |
6 |
| 41 |
اهداف یادگیری |
6 |
| 42 |
فایل |
Pdf File |
| 43 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 44 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 45 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 46 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 47 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 48 |
اهداف یادگیری |
1 |
| 49 |
اهداف یادگیری |
2 |
| 50 |
اهداف یادگیری |
2 |
| 51 |
اهداف یادگیری |
2 |
| 52 |
اهداف یادگیری |
2 |
| 53 |
اهداف یادگیری |
3 |
| 54 |
اهداف یادگیری |
3 |
| 55 |
اهداف یادگیری |
3 |
| 56 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 57 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 58 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 59 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 60 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 61 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 62 |
اهداف یادگیری |
4 |
| 63 |
اهداف یادگیری |
5 |
| 64 |
اهداف یادگیری |
5 |
| 65 |
اهداف یادگیری |
5 |