1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
پایه |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با مبانی تحولی بیولوژی ،روانی ،اجتماعی و معنوی انسان |
3 |
شایستگی های پایه |
مباحث اساسی 1 |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی از قبل از تولد تا نوجوانی با مبانی نظری و عملی تحول انسان |
5 |
روش تدریس |
سخنرانی ، مباحثه ،کنفرانس و پرسش و پاسخ |
6 |
وظایف دانشجو |
آمادگی جهت شرکت در مباحث ، پاسخگویی و کنفراس |
7 |
منبع |
روانشناسی رشد کاربردی ، روانشناسی رشد شناختی کودکان از آقامحمدیان و منابع متعدد کمکی دیگر |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
پاورپوینت و فیلم |
9 |
نحوه ارزشیابی |
مستمر ، کار عملی ،میان و پایان ترم |