1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
پایه |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با تعدادی از نظریه های تحول انسان ، خصوصا نظریه چرخه زندگی با تاکید بر نوجوانی |
3 |
شایستگی های پایه |
روانشناسی تحولی (1) |
4 |
اهداف یادگیری |
توانمندی در خصوص تشخیص فرآیند تحول در طول زندگی با تاکید بر نوجوانی |
5 |
روش تدریس |
سخنرانی ، کنفرانس دانشجویی ،پرسش و پاسخ |
6 |
وظایف دانشجو |
کسب آمادگی های لازم قبل از هرجلسه ، آمادگی شرکت در مباحث و پرسش و پاسخ |
7 |
منبع |
1. روانشناسی رشد کاربردی (آقامحمدیان) 2.روانشناسی بلوغ و نوجوانی (آقامحمدیان) 3. روانشناسی ژنتیک (2) (منصور) |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
سیستم مجازی ، فیلم و اسلاید |
9 |
نحوه ارزشیابی |
شفاهی، کتبی و کار عملی |