1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
پایه اصلی |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با فرآیند رشد انسان در چرخه زندگی |
3 |
شایستگی های پایه |
روانشناسی عمومی |
4 |
اهداف یادگیری |
انسان در مقاطع مختلف زندگی چه ویژگی هایی دارد و چه تکالیفی باید به اجرا بگذارد |
5 |
روش تدریس |
مباحثه ، روش سقراطی ، کنفرانس |
6 |
وظایف دانشجو |
شرکت فعال در مباحث کلاسی ،انجام به موقع تکالیف |
7 |
منبع |
روانشناسی رشد کاربردی آقامحمدیان و همکاران ، روانشناسی رشد لطف آبادی و همکاران |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
فضای مجازی ، پاورپوینت وفیلم |
9 |
نحوه ارزشیابی |
طول ترم و امتحانات میان و پایان ترم و کار عملی |