1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
مرور تجربه های جهانی در مدیریت آموزشی با رویکرد تطبیقی |
2 |
هدف کلی |
بررسی وضعیت های مدیریت آموزشی در جهان به صورت تطبیقی با هدف تعمیق آموخته ها و ایجاد زمینه برای نقد و ارزیابی رشته |
3 |
شایستگی های پایه |
توانایی شناخت و تحلیل روش تطبیقی و کاربرد آن در مدیریت آموزشی و استفاده از ان در ارزیابی و بهبود نظام مدیریت آموزشی کشور |
4 |
اهداف یادگیری |
شناخت تحلیلی مدیریت آموزشی بر مبنای به کار گیری دانش کسب شده در تطبیق زمینه های اجرای آن |
5 |
روش تدریس |
مشارکتی |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور و مشارکت فعال در فعالیت های یادگیری در کلاس- انجام تکالیف هفتگی و نیمسال در حد انتظار اعلام شده در کلاس |
7 |
منبع |
مطابق با برنامه درسی مصوب |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
در حد متعارف کلاس های دوره دکتری |
9 |
نحوه ارزشیابی |
مستمر |