طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 منبع 1. مردیت، گال، بورگ، والتر و گال، جویس (1387). روش های تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی. ترجمه: احمدرضا نصر و دیگران. تهران: انتشارات دانشگاه شهید بهشتی. 2. کرسول، جان دبلیو (1391). طرح پژوهش رویکردهای کیفی، کمی و ترکیبی. ترجمه: علیرضا کیامنش و مریم دانای طوس. تهران: جهاد دانشگاهی. 3. زهره سرمد، عباس بازرگان، الهه حجازی (1390)، روش های پژوهش در علوم رفتاری، تهران: نشر آگه 4. دلاور، علی (1394). روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی. تهران: نشر ویرایش. 1. ایزاک، استفان (1386). راهنمای تحقیق و ارزشیابی در روانشناسی و علوم تربیتی. ترجمه: علی دلاور. نشر ارسباران. 2. بست، جان (1367). روش های تحقیق در علوم تربیتی و رفتاری. ترجمه: حسن پاشاشریفی و نرگش طالقانی. انتشارات رشد. 3. بیابانگرد، اسماعیل (1387). روش های تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی. نشر دوران. جلد 1 و 2. 4. حسن زاده، رمضان (1392). روش های تحقیق در علوم رفتاری (چاپ چهاردهم). تهران. نشر ساوالان. 5. خاکی، غلامرضا (1390). روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی. بازتاب. 6. دلاور، علی (1376). مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی. تهران. انتشارات رشد. 7. شریفی، حسن پاشا (1377). اصول روان سنجی و روان آزمایی. تهران. انشارات رشد. 8. شریفی، حسن پاشا و شریفی، نسترن (1387). روش های تحقیق در علوم رفتاری. نشر سخن. 9. کرلینجر، فرد. ان (1377). مبانی پژوهش در علوم رفتاری. ترجمه: حسن پاشاشریفی و جعفر نجفی زند. انتشارات آوای نور. 10. نادری، سیف الله و سیف نراقی، مریم (1387). روش های تحقیق و چگونگی ارزشیابی آن در علوم انسانی. تهران. نشر ارسباران. 11. هومن، حیدرعلی (1373). شناخت روش علمی در علوم رفتاری. پایه های پژوهش. تهران. نشر پارسا (پیک فرهنگ). 12. بازرگان هرندی، عباس (1389). مقوله ای بر روش های تحقیق کیفی و آمیخته رویکردهای متداول و علوم رفتاری. تهران. انتشارات دیدار. 13. محمدپور، احمد (1389). روش در روش درباره ساخت معرفت در علوم انسانی. جامعه شناسان. 14. فلیک، اووه (1394). درآمدی بر تحقیق کیفی. ترجمه: هادی جلیلی. نشر نی. 15. بلیکی، نورمن (1395). طراحی پژوهش های اجتماعی. ترجمه: حسن چاوشیان. نشر نی. 16. رفیع پور، فرامرز (1393). کندوکاو ها و پنداشته ها، مقدمه ای بر روش های شناخت جامعه و تحقیقات اجتماعی. شرکت سهامی انتشار
2 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس روش های پژوهش- سه واحد- مخاطبان دوره دانشجویان کارشناسی مدیریت آموزشی
3 هدف کلی دانشجو بتواند روش شناسی و روش تحقیق را بداند و در عمل به کار بگیرد
4 شایستگی های پایه آشنایی مقدماتی با آمار
5 اهداف یادگیری آشنایی با روش های پژوهش - آشنایی با فرایند طراحی و اجرای پژوهش - آشنایی و تهیه پروپوزال - یادگیری انجام کار به صورت تیمی
6 روش تدریس روش تفحص گرومی
7 وظایف دانشجو حضور و مشارکت فعال در جلسات- ارایه پروپوزال - ارایه تکالیف کلاسی در هر جلسه
8 مواد و امکانات آموزشی متعارف
9 نحوه ارزشیابی مستمر- پایانی- انجام تکلیف یا ارایه کارهای عملی