طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره ایجاد یکپارچگی در دانش و اطلاعات پراکنده از طریق شناخت کارکردهای فلسفه در مدیریت و رهبری آموزشی
2 هدف کلی آشنایی دانشجو با نگاه فلسفی به دانش مدیریت و رهبری آموزشی و کاربردهای آن
3 شایستگی های پایه درک مبنای نظری دانش مدیریت و رهبری آموزشی
4 اهداف یادگیری آشنایی با ذهنیت فلسفی و ابعاد تفکر فلسفی و کاربرد آن در مدیریت و رهبری آموزشی شناخت اندیشه فلسفی و نسبت آن با مدیریت و رهبری آموزشی بازاندیشی در آموزه های مکاتب فلسفی و تحلیل رابطه آنها با زمینه شکل گیری نظریه های سازمان و مدیریت آموزشی
5 روش تدریس ارایه-سخنرانی تفحص گروهی مورد کاوی
6 وظایف دانشجو فعالیت و مشارکت سازنده در فرایند آموزش
7 منبع آهنچیان، محمدرضا (1397). پایان مدیریت، چاپ دوم. تهران: نشر نی. آهنچیان، محمدرضا (1398). مقدمه¬ای بر مدیریت آموزشی. تهران: نشر نی. آهنچیان، محمدرضا (1382) آموزش و پرورش در شرایط پست مدرن، تهران: انتشارات طهوری. میرکمالی، محمد (1392). فلسفه مدیریت، تهران: نشر یسطرون.  اسکات، ریچارد (1380) سازمانها: سیستم های حقوقی، حقیقی و باز، ترجمه محمدرضا بهرنگی، تهران: نشرکمال تربیت. میرزایی اهرنجانی، حسن (1386) زم‍ی‍ن‍ه‌ه‍ای روش‌ش‍ن‍اخ‍ت‍ی ت‍ئ‍وری س‍ازم‍ان، تهران: سمت. میرزایی اهرنجانی، حسن (1386) م‍ب‍ان‍ی ف‍ل‍س‍ف‍ی ت‍ئ‍وری س‍ازم‍ان، تهران: سمت.
8 مواد و امکانات آموزشی رسانه های آموزشی کتاب و سایر انتشارات
9 نحوه ارزشیابی مستمر تکالیف هفتگی پایانی
10 فایل Pdf File