طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره دانشجوی آموزش و بهسازی منابع انسانی به کمک این درس، می تواند دانش خود در مدیریت عملکرد را بهبود ببخشد
2 هدف کلی آشنایی با نظام مدیریت عملکرد و روشهای به کارگیری آن در راستای بهبود عملکرد کارکنان و ارتقای اثربخشی سازمان.
3 شایستگی های پایه توانایی پیوند مدیریت عملکرد با بهبود و ارتقای عملکرد منابع انسانی
4 روش تدریس ارایه- سخنرانی تفحص گروهی مورد کاوی
5 وظایف دانشجو فعالیت در فرایند آموزش مراجعه به سازمان ها برای مشاهده پیوند مدیریت عملکرد با توسعه منابع انسانی
6 منبع آرمسترانگ، مایکل (1393) مدیریت عملکرد (راهبردهای کلیدی). ترجمه سعید صفری و امیر بهاییان. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی. ابوالعلایی، بهزاد (1395). مدیریت عملکرد: راهنمای مدیران برای ارزشیابی و بهبود عملکرد کارکنان. تهران: سازمان مدیریت صنعتی. رضاییان، علی و اسدالله گنجعلی (1390). مدیریت عملکرد: چیستی، چرایی و چگونگ . ی تهران: دانشگاه امام صادق. بکال، رابرت (1392) مدیریت عملکر . د ترجمه علی رستمی، محمدرضا رنجبر و احمد علی محصصی. تهران: نورا.
7 مواد و امکانات آموزشی رسانه های آموزشی کتاب و سایر انتشارات
8 نحوه ارزشیابی مستمر پایانی
9 فایل Pdf File
10 اهداف یادگیری آشنایی دانشجو با مدیریت عملکرد و رابطه آن با بهبود و ارتقای عملکرد منابع انسانی