| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
دانشجوی آموزش و بهسازی منابع انسانی به کمک این درس، می تواند دانش خود در مدیریت عملکرد را بهبود ببخشد |
| 2 |
هدف کلی |
آشنایی با نظام مدیریت عملکرد و روشهای به کارگیری آن در راستای بهبود عملکرد کارکنان و ارتقای اثربخشی سازمان. |
| 3 |
شایستگی های پایه |
توانایی پیوند مدیریت عملکرد با بهبود و ارتقای عملکرد منابع انسانی |
| 4 |
روش تدریس |
ارایه- سخنرانی
تفحص گروهی
مورد کاوی |
| 5 |
وظایف دانشجو |
فعالیت در فرایند آموزش
مراجعه به سازمان ها برای مشاهده پیوند مدیریت عملکرد با توسعه منابع انسانی |
| 6 |
منبع |
آرمسترانگ، مایکل (1393) مدیریت عملکرد (راهبردهای کلیدی). ترجمه سعید صفری و امیر بهاییان. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
ابوالعلایی، بهزاد (1395). مدیریت عملکرد: راهنمای مدیران برای ارزشیابی و بهبود عملکرد کارکنان. تهران: سازمان
مدیریت صنعتی.
رضاییان، علی و اسدالله گنجعلی (1390). مدیریت عملکرد: چیستی، چرایی و چگونگ . ی تهران: دانشگاه امام صادق.
بکال، رابرت (1392) مدیریت عملکر . د ترجمه علی رستمی، محمدرضا رنجبر و احمد علی محصصی. تهران: نورا. |
| 7 |
مواد و امکانات آموزشی |
رسانه های آموزشی
کتاب و سایر انتشارات |
| 8 |
نحوه ارزشیابی |
مستمر
پایانی |
| 9 |
فایل |
Pdf File |
| 10 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجو با مدیریت عملکرد و رابطه آن با بهبود و ارتقای عملکرد منابع انسانی |