1 |
هدف کلی |
آشنایی با مفاهیم کامل آمار توصیفی، قوانین شمارش و مبانی احتمال |
2 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با مفاهیم کامل آمار توصیفی، قوانین شمارش و مبانی احتمال |
3 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاس و طرح پرسش در ارتباط با مطالب ارائه شده، حضور در آزمون ها، حضور در کلاس حل تمرین (در صورت تشکیل) تحویل به موقع تکالیف، ارایه تمرین در کلاس |
4 |
منبع |
. بهبودیان، ج. آمار و احتمال مقدماتی، چاپ شانزدهم، انتشارات آستان قدس رضوی، 1383.
2. راس، ش، مبانی احتمال، ترجمه احمد پارسیان و علی همدانی، ویرایش هشتم، چاپ دوم، انتشارات شیخ بهایی، 1389.
3. ووناکات، ت. چ.، ووناکات، ر. چ.، آمار مقدماتی، جلد 1 و 2، ترجمه محمدرضا مشکانی، مرکز نشر دانشگاهی، 1393 |
5 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون های کلاسی 20 تا 35 درصد، تمرین تحویلی 5 درصد، کار در کلاس 5 درصد، حل تمرین 5 تا 10 در صد و آزمون پایان ترم 50 تا 60 درصد |
6 |
شایستگی های پایه |
توانمندسازی دانشجویان در مفاهیم پایهای و اساسی آمار و احتمال |
7 |
روش تدریس |
استفاده از امکانات کلاس |