طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس عمومی دوره کارشناسی رشته علوم قرآنی
2 هدف کلی توانمندسازی دانشجویان برای فهم دقیق تر آموزه های اعتقادی و پاسخ به شبهات درون دینی اعتقادی در حد توان
3 شایستگی های پایه آشنایی با منطق و مفاهیم دینی
4 اهداف یادگیری دریافت صحیحی از اثبات وجود خدا و صفات او.عدل خداوند و بحث های مطرح درباره نبوت و امامت و معاد و پاسخ به برخی شبهات مطرح در مباحث فوق
5 روش تدریس استفاده نرم افزار اداب کانکت و نمایش فایل متنی.ارسال فایل صوتی درسی برای دانشجویان .استفاده از منابع متعدد علمی برای گفتمان دوطرفه میان استاد و دانشجو، پرسش کلاسی، سئوال و زمان برای تفکر و دریافت استنباطها و یافته های دانشجویان
6 وظایف دانشجو آماده سازی درس هرجلسه برای جلسه بعد. شرکت در گفتمان دوطرفه کلاس. تشویق دانشجویان به تفکر و بیان استنباطات آنها
7 منبع منابع اصلی آموزشی ایضاح المراد فی شرح کشف المراد، ربانی گلپایگانی، علی، رائد، قم: 1392 ش. توحید در قرآن، جوادی آملی، عبدالله، قم: اسراء، 1383 ش. عدل الهی، مطهری، مرتضی، تهران: صدرا، 1371ش. وحی و نبوت در قرآن، جوادی آملی، عبدالله، قم: اسراء، 1381 ش. وحی شناسی، ربانی گلپایگانی، علی، قم: نشر رائد، 1391ش. راه و راهنماشناسی، یزدی، مصباح، قم: موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی، 1393ش. امامت در بینش اسلامی، ربانی گلپایگانی آموزش عقاید، مصباح یزدی براهین و نصوص امامت، علی ربانی گلپایگانی عقائد الامامیه، محمدرضا مظفر
8 مواد و امکانات آموزشی استفاده از لپ تاپ و نرم افزار اداب کانکت و وایت برد
9 نحوه ارزشیابی 2 نمره آزمونک. 4 نمره میان ترم. 2 نمره پرسش در کلاس. 12نمره پایان ترم.
10 فایل Pdf File