یادگیری های دانشجویان درباره ی مبانی علوم ریاضی با کاوش در گفتمان یک تعریف -دیدگاه نظریه ی گفتمان شناختی-
فاطمه دری
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
بررسی درک دانش آموزان پایه ی هفتم از الگوهای شکلی و عددی تحت چارچوب apos
مرتضی وفائی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
مقایسه ی برنامه درسی قصد شده ریاضی پایه های اول تا هشتم کشورهای ایران، سنگاپور و استرالیا
مهدی صلاحی سینی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
تحلیل محتوای مبحث مشتق و کاربردهای آن از کتاب حسابان سال دوازدهم از منظر استدلال و اثبات
مژگان ابوالحسنی شاندیز
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
طراحی مدلی از تفکر ترکیبیاتی دانش آموزان و دانشجویان با استفاده از نظریه داده بنیاد
نغمه صلواتی نژاد
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
معرفی یک مدل ریاضی برای پیش بینی عملکرد ریاضی
عباس امانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
مقایسه روش تدریس ساخت و ساز گرایی با سنتی در عملکرد تحصیلی درس ریاضی
مصطفی احمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
امکان سنجی استفاده از تدریس به روش معکوس در ارتقا یاددهی و یادگیری ریاضی در مقطع کارشناسی
منصوره میرسندسی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
بررسی عملکرد و درک دانش آموزان متوسطه دوم از مفهوم تابع در موقعیت های مختلف طرح مساله
عاطفه دهباشی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
بررسی درک دانش آموزان از مفهوم پیوستگی بر مبنای نظریه یادگیری apos
ناصر ملامحمدی ریزه ئی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
بررسی تاثیراتdif بر عملکرد ریاضی دانش آموزان
محمدرضا برزو
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
تعیین مولفه های دانش پداگوژی محتوایی برای تدریس حد و پیوستگی
عالیه سادات حسینی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۵
بررسی درک دانشجویان از مفهوم انتگرال در توابع چند متغیره بر اساس نظریه apos
افسانه اسمعیلی نصرآبادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
بررسی مولفه های پتانسیل های وابسته به رویداد مغزی (erps) در دانشجویان با دانش مفهومی و رویه ای عمیق و سطحی در حل تکالیف تبدیل افقی و عمودی و تفسیر نمودار تابع
نجمه فرساد
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶
تاثیر استفاده از جئوجبرا در برنامه درسی حسابان (1) دبیرستان بر بھبود فھم دانشآموزان از مفھوم حد
حمید سرابی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۷
کاربرد نظریه ی apos-ace جهت توسعه ی درک نموداری دانشجویان سال اول دانشگاه از مفهوم مشتق
وحید برجی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۸
بررسی عملکرد حل مسائل کسری و اعشاری دانش آموزان براساس نظریه یاددهی-یادگیری سولو
بهروز تقی زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بررسی درک دانشجویان از فرایند اثبات قضایای ریاضی با استفاده از ارزیابی قلم-کاغذی و ارزیابی پویای الکترونیکی
فهیمه کلاهدوز
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۱۰/۳۰
بررسی درک دانش آموزان دختر سال چهارم دبیرستان رشته تجربی از انتگرال ریمان تحت نظریه سه جهانی دیوید تال
عبدالله رضایی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۳۰
مطالعه چگونگی بکارگیری هنر در آموزش ریاضیات مدرسه ای بر اساس روش آموزشی استیم
ناعمه سجادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۳۰
بررسی و مقایسه درک دانشآموزان سال سوم ریاضی وتجربی دبیرستانهای شهرستانهای فردوس و مهولات ازمفهوم حدتحت چارچوب نظریه یapos
حسین گمنام
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۹
بررسی تأثیر آموزش مسائل مدل سازی ریاضی بر تجربه جریان و عملکرد دانش آموزان در مسائل مختلف ریاضی، جهت گیری هدف و نگرش ریاضی آن ها
بی بی زکیه پرهیزگار
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۵
بررسی توانایی دانش آموزان سال یازدهم در اثبات درستی و نادرستی گزاره های ریاضی در مبحث توابع جبری در شهر مضهد
سارا مرادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۲
اثر تدریس مبتنی بر نرمافزار بر ارتقای یادگیری ریاضی و کاهش بدفهمیهای دانشآموزان سال دوم دبیرستان در مبحث توابع مثلثاتی
حوریه رحیمیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۵
بررسی تاثیر دانش مفهومی و رویه ای معلمان بر فهم دانش آموزان از مثلثات
مریم میزبان تیزابی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۳/۰۹
بررسی و مقایسه عملکرد دانش آموزان در بازنمایی مسایل دنباله ی هندسی با دو سبک شناختی همگرا/ واگرا
بتول آزرم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۳۱
تحلیل محتوای کتاب ریاضی هفتم به منظور بررسی میزان نیل معلمان به اهداف از پیش تعیین شده توسط مولفان
محمدرضا خلیل آبادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۳۱
دانش محتوایی و پداگوژی معلمان و عملکرد دانش آموزان در مثلثات
ربابه عابدی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۰۶/۳۱
بررسی ومقایسه آموزش ریاضی ونوروفیدبک بر قابلیت های عصب روانشناختی ویادگیری ریاضی کودکان طیف اوتیسم
محدثه علی زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۹
تاثیر تدریس به کمک نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی ،به یادسپاری و مهارتهای خودتنظیمی ریاضی دانش آموزان پایه هشتم
اعظم نخعی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۹
بررسی رابطه بین ظرفیت حافظه فعال، هوش سیال و توانایی حل مسئله ریاضی دانش آموزان پایه اول دبیرستان های دخترانه شهرستان باخرز
پری ناز جلال احمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۴
بررسی اثر بخشی هوش سیال و ظرفیت حافظه فعال بر عملکرد ریاضی دانشآموزان مدارس استعدادهای درخشان و عادی
مجید قانعی اق کاریز
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۲
دسته بندی داده های پژوهش های آموزش ریاضی با توجه به خوشه بندی طیفی گراف ها ، روش های سلسله مراتبی متراکم و غیر سلسله مراتبی
فرزاد رادمهر
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۳/۱۰/۰۹
بررسی تأثیر شیوههای آموزشی (مبتنی بر تمرینهای آموزشی کودک محور) مهدکودکها بر افزایش انگیزه، ایجاد نگرش مثبت و کاهش اضطراب در دو مهارت ریاضیات و خواندن
علیرضا دلباز
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۴/۱۶
بررسی اثر بخشی سبک های یادگیری، ظرفیت حافظه فعال ، اضطراب ریاضی ، جهت گیری به اهداف ، نگرش ریاضی و دقت ریاضی بر میزان ماندگاری موثر مطالب ریاضی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی شهرستان رشتخوار
مجتبی داوری رشتخوار
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۲/۱۲
بررسی تاثیر سبک های شناختی در بکار گیری راهبردهای فراشناختی در حل مسائل ریاضی کلامی
مهدی برگی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۳۱
مطالعه بر روی رابطه بین متغیرهای اضطراب ریاضی، خودکارامدی ریاضی، خلاقیت،سبک یادگیری و عملکرد حل مسأله ریاضی دانش آموزان با توانایی طرح مسأله ریاضی آنان
سیده حمیده موسوی نژاد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۳۰
بررسی ریاضیات قومی ایرانی-اسلامی و قابلیتهای آن در آموزش ریاضی
علیرضا ضیاء توحیدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۸
نقش راهبرد های یادگیری در سه بعد شناختی ،فراشناختی و مدیریتی بر عملکرد حل مسئله ریاضی فراگیران مقطع دوم دبیرستان
فهیمه هدایتی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۶
رابطه بین کم خونی و فقر آهن با عملکرد ریاضی و عوامل پیش بینی کننده آن
ربابه عابدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۵/۲۹
بررسی تصویر ذهنی ریاضی فراگیران با توجه به سبک های شناختی و توانایی فضایی متفاوت
معظم ابراهیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۱/۱۸
نقش جهت گیری به اهداف بر عملکرد ریاضی دانشجویان دانشکده مهندسی فردوسی مشهد
عذرا ظاهربین اوشیبی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۷/۳۰
مدل حل مسئله ریاضی دانشجویان در دروس آنالیز1، جبر1 و ریاضیات عمومی
سعید دانش آموز
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۶/۲۹
تکلیف شب و پیشرفت ریاضی و نقش متغیر های میانجی حافظه فعال و سبک های شناختی و خود کار آمدی ریاضی بر آنها
شیما موسوی نره
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۱۲/۱۴
بررسی سواد ریاضی دانش آموزان در مقاطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان با توجه به اثر بخشی سبک های یادگیری و جنسیت بر آن
ربابه افخمی بنائم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۰
بررسی میزان اثر گذاری مشکلات ریاضی بر اضطراب و نگرش ریاضی دانش آموزان
طیبه مباشر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۰۷/۲۶
مطالعه اثر بخشی هورمون های مختلف انسانی بر عوامل پیش بینی کننده عملکرد ریاضی دانشجویان
عباس امانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۰۶/۳۱
بررسی میزان اثر گذاری دقت ،اضطراب و نگرش ریاضی و حافظه فعال بر عملکرد ریاضی دانش آموزان بر اساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم
مریم حاجی بابا
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۰۶/۱۹
بررسی عملکرد حل مسئله ریاضی دانش آموزان بر اساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم