فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۴۹

یادگیری های دانشجویان درباره ی مبانی علوم ریاضی با کاوش در گفتمان یک تعریف -دیدگاه نظریه ی گفتمان شناختی-

فاطمه دری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۳/۲۷

بررسی درک دانش آموزان پایه ی هفتم از الگوهای شکلی و عددی تحت چارچوب apos

مرتضی وفائی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

مقایسه ی برنامه درسی قصد شده ریاضی پایه های اول تا هشتم کشورهای ایران، سنگاپور و استرالیا

مهدی صلاحی سینی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

تحلیل محتوای مبحث مشتق و کاربردهای آن از کتاب حسابان سال دوازدهم از منظر استدلال و اثبات

مژگان ابوالحسنی شاندیز
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۲/۲۰

طراحی مدلی از تفکر ترکیبیاتی دانش آموزان و دانشجویان با استفاده از نظریه داده بنیاد

نغمه صلواتی نژاد
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۱۱/۱۱

معرفی یک مدل ریاضی برای پیش بینی عملکرد ریاضی

عباس امانی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۷/۳۰

مقایسه روش تدریس ساخت و ساز گرایی با سنتی در عملکرد تحصیلی درس ریاضی

مصطفی احمدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۳۱

امکان سنجی استفاده از تدریس به روش معکوس در ارتقا یاددهی و یادگیری ریاضی در مقطع کارشناسی

منصوره میرسندسی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۲۹

بررسی عملکرد و درک دانش آموزان متوسطه دوم از مفهوم تابع در موقعیت های مختلف طرح مساله

عاطفه دهباشی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۲۹

بررسی درک دانش آموزان از مفهوم پیوستگی بر مبنای نظریه یادگیری apos

ناصر ملامحمدی ریزه ئی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۲۹

بررسی تاثیراتdif بر عملکرد ریاضی دانش آموزان

محمدرضا برزو
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۲۳

تعیین مولفه های دانش پداگوژی محتوایی برای تدریس حد و پیوستگی

عالیه سادات حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۴/۲۵

بررسی درک دانشجویان از مفهوم انتگرال در توابع چند متغیره بر اساس نظریه apos

افسانه اسمعیلی نصرآبادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۲/۰۵

بررسی مولفه های پتانسیل های وابسته به رویداد مغزی (erps) در دانشجویان با دانش مفهومی و رویه ای عمیق و سطحی در حل تکالیف تبدیل افقی و عمودی و تفسیر نمودار تابع

نجمه فرساد
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۱۱/۱۶

تاثیر استفاده از جئوجبرا در برنامه درسی حسابان ‎‎(1)‎ دبیرستان بر بھبود فھم دانش‌آموزان از مفھوم حد

حمید سرابی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۲۷

کاربرد نظریه ی apos-ace جهت توسعه ی درک نموداری دانشجویان سال اول دانشگاه از مفهوم مشتق

وحید برجی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۶/۱۸

بررسی عملکرد حل مسائل کسری و اعشاری دانش آموزان براساس نظریه یاددهی-یادگیری سولو

بهروز تقی زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۲۵

بررسی درک دانشجویان از فرایند اثبات قضایای ریاضی با استفاده از ارزیابی قلم-کاغذی و ارزیابی پویای الکترونیکی

فهیمه کلاهدوز
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۱۰/۳۰

بررسی درک دانش آموزان دختر سال چهارم دبیرستان رشته تجربی از انتگرال ریمان تحت نظریه سه جهانی دیوید تال

عبدالله رضایی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۳۰

مطالعه چگونگی بکارگیری هنر در آموزش ریاضیات مدرسه ای بر اساس روش آموزشی استیم

ناعمه سجادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۳۰

بررسی و مقایسه درک دانش‌آموزان سال سوم ریاضی وتجربی دبیرستان‌های شهرستان‌های فردوس و مه‌ولات ازمفهوم حدتحت چارچوب نظریه یapos

حسین گمنام
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۱۹

بررسی تأثیر آموزش مسائل مدل سازی ریاضی بر تجربه جریان و عملکرد دانش آموزان در مسائل مختلف ریاضی، جهت گیری هدف و نگرش ریاضی آن ها

بی بی زکیه پرهیزگار
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۵/۲۵

بررسی توانایی دانش آموزان سال یازدهم در اثبات درستی و نادرستی گزاره های ریاضی در مبحث توابع جبری در شهر مضهد

سارا مرادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۲/۲۲

اثر تدریس مبتنی بر نرم‌افزار بر ارتقای یادگیری ریاضی و کاهش بدفهمی‌های دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان در مبحث توابع مثلثاتی

حوریه رحیمیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۲۵

بررسی تاثیر دانش مفهومی و رویه ای معلمان بر فهم دانش آموزان از مثلثات

مریم میزبان تیزابی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۳/۰۹

بررسی و مقایسه عملکرد دانش آموزان در بازنمایی مسایل دنباله ی هندسی با دو سبک شناختی همگرا/ واگرا

بتول آزرم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۳۱

تحلیل محتوای کتاب ریاضی هفتم به منظور بررسی میزان نیل معلمان به اهداف از پیش تعیین شده توسط مولفان

محمدرضا خلیل آبادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۳۱

دانش محتوایی و پداگوژی معلمان و عملکرد دانش آموزان در مثلثات

ربابه عابدی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۴/۰۶/۳۱

بررسی ومقایسه آموزش ریاضی ونوروفیدبک بر قابلیت های عصب روانشناختی ویادگیری ریاضی کودکان طیف اوتیسم

محدثه علی زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۹

تاثیر تدریس به کمک نقشه مفهومی بر پیشرفت تحصیلی ،به یادسپاری و مهارتهای خودتنظیمی ریاضی دانش آموزان پایه هشتم

اعظم نخعی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۹

بررسی رابطه بین ظرفیت حافظه فعال، هوش سیال و توانایی حل مسئله ریاضی دانش آموزان پایه اول دبیرستان های دخترانه شهرستان باخرز

پری ناز جلال احمدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۴

بررسی اثر بخشی هوش سیال و ظرفیت حافظه فعال بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان و عادی

مجید قانعی اق کاریز
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۲

دسته بندی داده های پژوهش های آموزش ریاضی با توجه به خوشه بندی طیفی گراف ها ، روش های سلسله مراتبی متراکم و غیر سلسله مراتبی

فرزاد رادمهر
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۳/۱۰/۰۹

بررسی تأثیر شیوه‌های آموزشی (مبتنی بر تمرین‌های آموزشی کودک محور) مهدکودک‌ها بر افزایش انگیزه، ایجاد نگرش مثبت و کاهش اضطراب در دو مهارت ریاضیات و خواندن

علیرضا دلباز
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۴/۱۶

بررسی اثر بخشی سبک های یادگیری، ظرفیت حافظه فعال ، اضطراب ریاضی ، جهت گیری به اهداف ، نگرش ریاضی و دقت ریاضی بر میزان ماندگاری موثر مطالب ریاضی دانش آموزان پایه دوم راهنمایی شهرستان رشتخوار

مجتبی داوری رشتخوار
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۲/۱۲

بررسی تاثیر سبک های شناختی در بکار گیری راهبردهای فراشناختی در حل مسائل ریاضی کلامی

مهدی برگی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۳۱

مطالعه بر روی رابطه بین متغیرهای اضطراب ریاضی، خودکارامدی ریاضی، خلاقیت،سبک یادگیری و عملکرد حل مسأله ریاضی دانش آموزان با توانایی طرح مسأله ریاضی آنان

سیده حمیده موسوی نژاد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۳۰

بررسی ریاضیات قومی ایرانی-اسلامی و قابلیتهای آن در آموزش ریاضی

علیرضا ضیاء توحیدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۲۸

نقش راهبرد های یادگیری در سه بعد شناختی ،فراشناختی و مدیریتی بر عملکرد حل مسئله ریاضی فراگیران مقطع دوم دبیرستان

فهیمه هدایتی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۶/۲۶

رابطه بین کم خونی و فقر آهن با عملکرد ریاضی و عوامل پیش بینی کننده آن

ربابه عابدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۵/۲۹

بررسی تصویر ذهنی ریاضی فراگیران با توجه به سبک های شناختی و توانایی فضایی متفاوت

معظم ابراهیمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۱۱/۱۸

نقش جهت گیری به اهداف بر عملکرد ریاضی دانشجویان دانشکده مهندسی فردوسی مشهد

عذرا ظاهربین اوشیبی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۷/۳۰

مدل حل مسئله ریاضی دانشجویان در دروس آنالیز1، جبر1 و ریاضیات عمومی

سعید دانش آموز
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۶/۲۹

تکلیف شب و پیشرفت ریاضی و نقش متغیر های میانجی حافظه فعال و سبک های شناختی و خود کار آمدی ریاضی بر آنها

شیما موسوی نره
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۲/۱۴

بررسی سواد ریاضی دانش آموزان در مقاطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان با توجه به اثر بخشی سبک های یادگیری و جنسیت بر آن

ربابه افخمی بنائم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۹/۲۰

بررسی میزان اثر گذاری مشکلات ریاضی بر اضطراب و نگرش ریاضی دانش آموزان

طیبه مباشر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۷/۲۶

مطالعه اثر بخشی هورمون های مختلف انسانی بر عوامل پیش بینی کننده عملکرد ریاضی دانشجویان

عباس امانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۶/۳۱

بررسی میزان اثر گذاری دقت ،اضطراب و نگرش ریاضی و حافظه فعال بر عملکرد ریاضی دانش آموزان بر اساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم

مریم حاجی بابا
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۶/۱۹

بررسی عملکرد حل مسئله ریاضی دانش آموزان بر اساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم

فرزاد رادمهر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۳/۲۹