1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس نظری پایه |
2 |
هدف کلی |
آمادگی دانشجو برای اخذ دروس تخصصی نظیر حرکت شناسی، بیومکانیک، آسیب شناسی از طریق شناخت اجزای درگیر در حرکت انسان |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی مقدماتی با زیست شناسی |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ساخترهای موجود زنده به خصوص اعضای درگیر در حرکت |
5 |
روش تدریس |
تدریس در کلاس به شیوه تعاملی ، محتوای آموزشی توسط استاد تدریس می شود و به همراه دانشجویان بحث و بررسی خواهد شد. دانشجویان موظف هستند قبل از کلاس و بر اساس برنامه هفتگی (جدول سرفصل) محتوای آموزشی را مطالعه کنند تا در زمان جلسات کلاسی بیشتر به حل تمرین رفع اشکال، کوئیز و ارزیابی های هفتگی پرداخته شود. |
6 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در فعالیت های کلاسی
حضور به موقع و تحویل تکالیف |
7 |
منبع |
آناتومی حرکتی در علوم حرکتی (تالیف دکتر علی اکبر هاشمی جواهری، انتشارات بامداد کتاب)
اسلاید ها و محتوای آموزشی
کتاب آناتومی تربیت بدنی، تالیف علی اصغر رواسی، انتشارات پیام نور |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
مولاژ
فیلم |
9 |
نحوه ارزشیابی |
امتحانات میان نیمسال در سامانه آموزش مجازی و طبق جدول سرفصل دروس و در ساعت کلاس برگزار می شود
امتحان پایانی مطابق تقویم آموزشی برگزار خواهد شد.
2 نمره فعالیت های کلاسی
9 نمره میان نیمسال (تشریحی)
6 نمره پایان ترم (تستی، تشریحی)
3 نمره پروژه پایانی
1 نمره حضور مستمر در کلاس (علاوه بر بیست)
به دانشجویانی که همه جلسات حضور داشته باشند یک نمره علاوه بر بیست تعلق می گیرد |