| 1 |
مفاهیم پایه در سنجش و اندازه گیری |
|
| 2 |
روش های سنجش روایی و پایایی و ابزار سازی |
|
| 3 |
انواع خطاهای اندازه گیری در حیطه رفتار حرکتی |
|
| 4 |
اندازه گیری توانمندی های حرکتی (motor abilities |
|
| 5 |
اندازه گیری اساس و زیربناهای مهارت حرکتی (آمادگی جسمانی در سنین مختلف رشدی |
|
| 6 |
اندازه گیری فاکتورهای آمادگی جسمانی (ادامه) |
|
| 7 |
اندازه گیری اساس مهارت های حرکتی پایه |
|
| 8 |
اندازه گیری مهارت های حرکتی عملکردی و ورزشی |
|
| 9 |
اندازه گیری مهارت های حرکتی عملکردی |
|
| 10 |
اندازهگیری مهارتهای حرکتی در سالمندان آزمونهای تعادل (Berg Balance Scale, Tinetti) آزمونهای تحرک عملکردی (Timed Up and Go, 6MWT) ملاحظات ویژه در جمعیتهای خاص اندازهگیری مهارتهای حرکتی در توانبخشی آزمونهای Fugl-Meyer، Box & Block، 9-Hole Peg Test کاربرد در سکته مغزی، آسیب نخاعی، CP مقایسه آزمونهای کلینیکی و ابزاری |
|
| 11 |
اندازه گیری مهارت های ادراکی-شناختی |
|
| 12 |
تحلیل دادههای آزمونهای مهارت حرکتی آمار توصیفی و نمرهگذاری تفسیر نمرات درصدی و معیارهای رشد سنی رسم پروفایل مهارتهای حرکتی |
|
| 13 |
اندازه گیری مهارت های حرکتی پایه |
|
| 14 |
اندازه گیری مهارت های حرکتی پایه-ادامه |
|
| 15 |
جمع بندی مطالب |
|