1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
حقوق تجارت الکترونیکی به عنوان یکی از دروس اختیاری در دوره کارشناسی محسوب می شود |
2 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با حوزه تجارت در فضای مجازی و ارتباطات الکترونیکی |
3 |
روش تدریس |
موضوعات به صورت نظام مند و بر اساس فهرست اصلی ارائه شده تدریس و در فراخور بحث نظریات دانشجویان در مسئله اخذ می گردد |
4 |
وظایف دانشجو |
فراگیری مطالب درسی در هر جلسه و آمادگی در جلسه آتی و همچنین پیش مطالعه برخی از منابع معرفی شده |
5 |
منبع |
السان، مصطفی، حقوق تجارت الکترونیک، انتشارت سمت، چ پنجم، تهران، 1397.
صادقی نشاط، امیر، حقوق تجارت الکترونیک، انتشارات جنگل، چ اول،تهران، 1394.
رضایی، علی، حقوق تجارت الکترونیک، انتشارات میزان، چ اول ، تهران،1390.
السان، مصطفی، حقوق فضای مجازی، انتشارات شهردانش، چ نهم، تهران، 1397.
شیروی، عبدالحسین، حقوق تجارت بین الملل، انتشارات سمت، چ پنجم، تهران، 1392.
عرفانی، محمود، حقوق تجارت بین الملل، انتشارات جنگل،ج پنجم،چ اول، تهران، 1389
اصلانی، حمید رضا، حقوق مالکیت صنعتی در فضای سایبر، انتشارات میزان، چ اول، تهران، 1389. |
6 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از تخته وایت برد و پاور پوینت در ارائه مطالب |
7 |
نحوه ارزشیابی |
3 نمره به عنوان آزمون میان ترم و یک نمره جهت حضور فعال و پاسخ گویی به سوالات و 16 نمره آزمون پایانی |
8 |
فایل |
Pdf File |