طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره مباحث مطرح شده در درس مدیریت تولید پیشرفتهبه دانشجویان گرایش تولید و عملیات دید و نگرش مناسب برای آشنایی با فرآیندهای واحدهای صنعتی و تولیدی می دهد.
2 هدف کلی آشنایی با مفاهیم و عوامل موثر در مدیریت واحدهای تولیدی جهت بالابردن توان تولید، کیفیت، کمیت و رضایت مشتری با توجه به آخرین فن ها و فلسفه های تولید
3 شایستگی های پایه ایجاد شناخت در دانشجویان در مورد چگونگی استفاده از امکانات و منابع فیزیکی در مدیریت واحدهای تولیدی
4 اهداف یادگیری آشنایی با روش های زمان بندی و برنامه ریزی تولید
5 روش تدریس ارائه مباحث بصورت سخنرانی و مشارکت دانشجویان در مباحث مطرح شده امکان سنجی پیاده سازی روشهای جدید مدیریت تولید در کارخانجات و صنایع تولیدی کشور و ارائه راه حلهای مناسب و بحث در کلاس
6 وظایف دانشجو مرور مباحث جلسات پیشین آمادگی برای ارائه پروژه تحقیقی آزمون میان ترم
7 منبع منابع اصلی: بروان، جیمی؛ هارن، جان؛ شتتتیونان، جیمز ) 1394 ( ، سیستمهای مدیریت تولید)با نگرشی یکپارچه(، مترجم)مهدی غضنفری، سروش صغیری(، انتشارات دانشگاه علم و صنعت جعفرنژاد، احمد ) 1385 (، مدیریت تولید و عملیات نوین، انتشارات دانشگاه تهران منابع فرعی: محقر، علی؛ پویا، علیرضتا؛ منظری حصتار، مهدی ) 1384 (، مدیریت استتراتژیک صتنعتی)تدوین، ارزیابی و پیاده سازی استراتژی ساخت و تولید(، نشر سخن گستر تیموری، ابراهیم؛ احمدی، مهدی ) 1394 ( ، مدیریت زنجیره تامین، انتشارات دانشگاه علم و صنعت Miltenburg, J., Manufacturing Strategy, Second Edition, New York: Productivity Press, London: CRC Press Taylor and Francis, 2005 (436 pages). Sunil Chopra, Peter Meindl, Supply Chain Management: Strategy, Planning, and Operation, (5th Edition), 2015 Nigel Slack, Alistair Brandon-Jones, Robert Johnston , Operations Management (7th Edition) 7th Edition
8 مواد و امکانات آموزشی رایانه
9 نحوه ارزشیابی میان ترم سی درصد پروژه سی درصد آزمون نهایی چهل درصد
10 فایل Pdf File