1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
مباحث مطرح شده در درس مدیریت تولید پیشرفتهبه دانشجویان گرایش تولید و عملیات دید و نگرش مناسب برای آشنایی با فرآیندهای واحدهای صنعتی و تولیدی می دهد. |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با مفاهیم و عوامل موثر در مدیریت واحدهای تولیدی جهت بالابردن توان تولید، کیفیت، کمیت و رضایت مشتری با توجه به آخرین فن ها و فلسفه های تولید |
3 |
شایستگی های پایه |
ایجاد شناخت در دانشجویان در مورد چگونگی استفاده از امکانات و منابع فیزیکی در مدیریت واحدهای تولیدی |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش های زمان بندی و برنامه ریزی تولید |
5 |
روش تدریس |
ارائه مباحث بصورت سخنرانی و مشارکت دانشجویان در مباحث مطرح شده
امکان سنجی پیاده سازی روشهای جدید مدیریت تولید در کارخانجات و صنایع تولیدی کشور و ارائه راه حلهای مناسب و بحث در کلاس |
6 |
وظایف دانشجو |
مرور مباحث جلسات پیشین
آمادگی برای ارائه پروژه تحقیقی
آزمون میان ترم |
7 |
منبع |
منابع اصلی:
بروان، جیمی؛ هارن، جان؛ شتتتیونان، جیمز ) 1394 ( ، سیستمهای مدیریت تولید)با نگرشی یکپارچه(، مترجم)مهدی غضنفری، سروش صغیری(، انتشارات دانشگاه علم و صنعت
جعفرنژاد، احمد ) 1385 (، مدیریت تولید و عملیات نوین، انتشارات دانشگاه تهران
منابع فرعی:
محقر، علی؛ پویا، علیرضتا؛ منظری حصتار، مهدی ) 1384 (، مدیریت استتراتژیک صتنعتی)تدوین، ارزیابی و پیاده سازی استراتژی ساخت و تولید(، نشر سخن گستر
تیموری، ابراهیم؛ احمدی، مهدی ) 1394 ( ،
مدیریت زنجیره تامین، انتشارات دانشگاه علم و صنعت
Miltenburg, J., Manufacturing Strategy, Second Edition, New York: Productivity Press, London: CRC Press Taylor and Francis, 2005 (436 pages).
Sunil Chopra, Peter Meindl, Supply Chain Management: Strategy, Planning, and Operation, (5th Edition), 2015
Nigel Slack, Alistair Brandon-Jones, Robert Johnston , Operations Management (7th Edition) 7th Edition |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
رایانه |
9 |
نحوه ارزشیابی |
میان ترم سی درصد
پروژه سی درصد
آزمون نهایی چهل درصد |
10 |
فایل |
Pdf File |