1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اهمیت سیستم اطلاعات جغرافیایی در گذر از روشهای سنتی و توصیفی به روشهای علمی و تحلیلی در حوزه مطالعات شهری |
2 |
هدف کلی |
آشنایی و کار دانشجویان با مدلهای تحلیل فضایی |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی اولیه با سیستم اطلاعات جغرافیایی |
4 |
اهداف یادگیری |
دانشجویان بتوانند در نهایت با استفاده از داده های مکانی اقدام به تحلیلهای فضایی کنند |
5 |
روش تدریس |
استفاده توامان روشهای عملی و غیر عملی برای انتقال مفاهیم و یادگیری |
6 |
وظایف دانشجو |
انجام کار میدانی، ترجمه مقاله و شرکت در بحثهای کلاسی |
7 |
نحوه ارزشیابی |
کارکلاسی 5 نمره
کار عملی: 7 نمره
پایان ترم : 8 نمره |
8 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اهمیت سیستم اطلاعات جغرافیایی در گذر از روشهای سنتی و توصیفی به روشهای علمی و تحلیلی در حوزه مطالعات شهری |
9 |
هدف کلی |
آشنایی و کار دانشجویان با مدلهای تحلیل فضایی |
10 |
شایستگی های پایه |
آشنایی اولیه با سیستم اطلاعات جغرافیایی |
11 |
اهداف یادگیری |
دانشجویان بتوانند در نهایت با استفاده از داده های مکانی اقدام به تحلیلهای فضایی کنند |
12 |
روش تدریس |
استفاده توامان روشهای عملی و غیر عملی برای انتقال مفاهیم و یادگیری |
13 |
وظایف دانشجو |
انجام کار میدانی، ترجمه مقاله و شرکت در بحثهای کلاسی |
14 |
نحوه ارزشیابی |
کارکلاسی 5 نمره
کار عملی: 7 نمره
پایان ترم : 8 نمره |
15 |
فایل |
Pdf File |