طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره تمرینی عملی از یافته های علمی است. در این درس دانشجویان می آموزند که چگونه با استفاده از نرم افزارهای کاربردی، بتوانند در حوزه بازآفرینی به شکل عملی، فعالیت کنند
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با نحوه مداخله با بافتهای فرسوده به شکل عملی و کاربردی با بهره گیری از لایه های اطلاعاتی و شناسایی اولویتها و نیازها
3 شایستگی های پایه آشنایی با سیستم اطلاعات جغرافیایی، مفاهیم مرتبط با بافت فرسوده، بازآفرینی
4 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان با نحوه مداخله با بافتهای فرسوده، نحوه استفاده و مدلسازی با استفاده از نرم افزارهای کاربردی در محدوده مورد مطالعه
5 روش تدریس استفاده از روشهای سخنرانی، مشارکت گروهی، پرسش و پاسخ، نمایشی، یادگیری مشارکتی، مبتنی بر مساله و پروژه
6 وظایف دانشجو انجام پروژه کلاسی، شرکت در مباحث کلاسی، آمادگی پیش از کلاس
7 مواد و امکانات آموزشی رایانه و نرم افزار arc gis
8 نحوه ارزشیابی پروژه کلاس، امتحان پایان ترم
9 منبع منابع مرتبط با درس شامل کتب و مقالاتی است که به شکل عملی در حوزه بازآفرینی بافتهای فرسوده چاپ شده اند
10 فایل Pdf File