| 1 |
آشنایی با شیوه تدریس و کار کلاسی- و روش ترکیبی برخط و برون خط- مقدمه: امکان و ضرورت تعامل علوم عقلی و تجربی: علوم عقلی و روانشناسی؟ |
|
| 2 |
دین و روانشناسی ( بر اساس تبیین یکی از قرائتهای علم دینی) |
|
| 3 |
نفس چیست؟ (افلاطون- ارسطو- ابنسینا- متأخران) |
|
| 4 |
چیستی نفس از نظر قرآن و روایات(اشارهای به نظر عرفا) |
|
| 5 |
تجرد نفس، معنا و دلایل |
|
| 6 |
بررسی نقد دلایل تجرد نفس |
|
| 7 |
قوای نفس(1- اثبات قوا و تعدد آنان) |
|
| 8 |
قوای نفس(2- قوای ادراکی: حس- خیال) |
|
| 9 |
قوای نفس(3- قوای ادراکی: عقل) |
|
| 10 |
نسبت نفس با قوای خود |
|
| 11 |
فرضیههای پیرامون رابطه نفس و بدن1 (شروع با نگاه دوگانهانگارانه دکارت و ابنسینا) |
|
| 12 |
فرضیههای پیرامون رابطه نفس و بدن2 (دیدگاههای یگانهانگارانه با تاکید بر دیدگاه صدرایی) |
|
| 13 |
فرضیههای پیرامون رابطه نفس و بدن3 (دیدگاههای مادهگرایانه) |
|
| 14 |
فرضیههای پیرامون رابطه نفس و بدن4 (دیدگاههای مادهگرایانه) |
|
| 15 |
حدوث و پیدایش نفس |
|
| 16 |
حرکت جوهری نفس انسان |
|