طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره مشاوره تحصیلی و آموزشگاهی از دروس تخصصی و بین رشته ای کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی است و جنبه نظری و عملی مهمی در فعالیت های حرفه ای روان شناسان تربیتی دارد
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با مفاهیم و مبانی نظری ، راهبردها و راهکارها و مهارتهای کلیدی مشاوره تحصیلی و آموزشگاهی و کاربست آنها حوزه روان شناسی تربیتی
3 شایستگی های پایه گذراندن موفق دورس پیش نیاز
4 اهداف یادگیری ارایه دانش و شناخت در حوزه مشاوره تحصیلی و آموزشگاهی ایجاد انگیزش و حس شایستگی برای تجربه نظارت شده در حوزه مشاوره تحصیلی و آموزشگاهی تسلط به مهارت های پایه مشاوره تحصیلی و آموزشگاهی
5 روش تدریس استفاده از سخنرانی مشارکتی، پرسش و پاسخ، تکالیف کلاسی، ایفای نقش ، پروژه کلاسی
6 وظایف دانشجو حضور فعال در جلسات کلاسی، انجام فعالیت ها و تمرینات کلاسی ، مطالعه و جستجوی وارد درخواست شده
7 منبع اصول و فنون راهنمایی و مشاوره در دوره های تحصیلی، یوسف اردبیلی، 1391 مشاوره با دانش آموزان در مدارس (مهارت ها و کاربردها برای معلمان)،رحمید اصغری پور، نگار اصغری پور، منوچهر فضلی خانی مقاله های مرتبط با سرفصل در فرایند تدریس معرفی می شود
8 مواد و امکانات آموزشی تدریس مجازی و در سامانه مجازی و با ادابی کانکت است
9 نحوه ارزشیابی ارزشیابی عملی و نظر خواهد بود و ارزشیابی تکوینی با پرسش و پاسخ و ارزشیابی پایانی در سامانه ویو