1 |
هدف کلی |
تجربه کاربردی فنون پایه مشاوره و تمرین عملی و کسب مهارتهای اولیه در به کارگیری فنون مشاوره و رواندرمانی، مفهوم دهی به شکایت مراجع و طرح ریزی برنامه مداخله، تمرین عملی مدیریت جلسات مداخله با رعایت اصول اخلاقی در مشاوره |
2 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس کاربردروشهای روان درمانی-کارآموزی فردی یکی ازدرس های تخصصی و عملی رشته های مشاوره است |
3 |
شایستگی های پایه |
تلسط نظری به نظریه ها و فنون مشاوره و رواندرمانی و آسیب شناسی و آمادگی های فردی برای درگیری فعال برای روابط تسهیلگرانه |
4 |
اهداف یادگیری |
تمرین و تسلط بر فنون مشاوره و رواندرمانی و توانایی کاربرد فنون در جلسات مشاور و رواندرمانی |
5 |
روش تدریس |
سخنرانی، مربی گری و نظارت عملی، ایفای نقش و استفاده از سناریو ، بازخورد از فیلم های جلسات نمرین و مشاوره |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور فعال در جلسات، تمرین فنون در جلسه ، مشاهده دقیق استاد و سایر کارورزان، تمرین فنون با مراجع و ارایه گزارش به استاد |
7 |
مواد و امکانات آموزشی |
دسترسی به کلینیک مشاوره، اتاق مانیتورینگ ، امکان ضبط جلسات و مرور با استاد با رعایت اخلاق حرفه ای و اسلامی |
8 |
نحوه ارزشیابی |
عملی |
9 |
منبع |
فهرست منابع:
منابع در فرایند کارورزی متناسب با نیازهای دانشی یا مهارتی کارورزان ارایه می شود. |