طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس جزو دروس اصلی است، که به نوعی نقش انسجام بخشی و تعمیق دانش در چند درس گذشته در حوزه نظریه های یادگیری و انگیزش و ... کاربردی سازی آنها در حوزه های تربیتی را دارد
2 هدف کلی آشناسازی دانشجویان با مبانی نظری و اصول شیوه های شناختی رفتاری و توانمندسازی دانشجو در بکارگیری روشهای شناختی –رفتاری در حوزه ای مرتبط با رشته
3 شایستگی های پایه َآشنایی با سرفصل های پیش نیاز در دروس روان شناسی تربیتی و نظریه های یادگیری
4 اهداف یادگیری افزایش فهم و درک و تحلیل فراگیر در حوزه روشهای شناحتی رفتاری
5 روش تدریس سخنرانی فعال و مشارکتی، پرسش و پاسخ و تمرین عملی و ارایه موارد
6 وظایف دانشجو مشارکت فعال و انجام تکالیف
7 منبع 1- تغییر رفتار و رفتار درمانی (نظریه ها و روش ها) دکتر علی اکبر سیف 2- اصلاح رفتار (اصول و روشها). تألیف: ریموند میلتن‌برگر. ترجمه: قربان همتی علمدارلو- عباسعلی حسین خانزاده – سید محسن اصغری نکاح 3- شناخت درمانی مبانی و فراتر از آن، جودیت بک، لادن فتی (مترجم)، فرهاد فریدحسینی
8 مواد و امکانات آموزشی وایت برد و پروژکتور و دیتا
9 نحوه ارزشیابی سوالات و فعالیت های کلاسی چندگزینه و تشریحی پایان ترم
10 فایل Pdf File