طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره آشناسازی و توانمندسازی دانشجو در بکارگیری روشهای اصلاح و تغییر رفتار برای کودکان استثنایی و مسایل آموزشی توانبخشی آنها
2 هدف کلی فراگیر مبانی نظری و مفاهیم بنیادی روشهای اصلاح و تغییر رفتار را بفهمد و تحلیل کند و برای کاربردی سازی آنها برنامه ریزی و اقدام کند
3 شایستگی های پایه َآشنایی با سرفصل های پیش نیاز در دروس اصلاح رفتار دوره کارشناسی و روان شناسی تربیتی و نظریه های یادگیری
4 اهداف یادگیری افزایش فهم و درک و تحلیل فراگیر در حوزه رفتاردرمانی
5 روش تدریس سخنرانی فعال و مشارکتی، پرسش و پاسخ و تمرین عملی
6 وظایف دانشجو مشارکت فعال و انجام تکالیف
7 منبع 1- تغییر رفتار و رفتار درمانی (نظریه ها و روش ها) دکتر علی اکبر سیف 2- اصلاح رفتار (اصول و روشها). تألیف: ریموند میلتن‌برگر. ترجمه: قربان همتی علمدارلو- عباسعلی حسین خانزاده – سید محسن اصغری نکاح 3- شناخت درمانی مبانی و فراتر از آن، جودیت بک، لادن فتی (مترجم)، فرهاد فریدحسینی
8 مواد و امکانات آموزشی امکانات آموزش مجازی
9 نحوه ارزشیابی مشارکت فعال سوالات و پروژه انفرادی و آزمون تشریحی پایان ترم
10 فایل Pdf File