طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس برنامه درسی مقاطع تحصیلی، ماهیتی بین مقطع و بین رشته ای و در مقطع پیش دبستانی ، که یک سوم( پنج جلسه نخست) آن به درک مبانی روان شناختی و رویکردهای برنامه درسی پیش دبستانی اختصاص دارد
2 هدف کلی آشنایی با اصول و مبانی روان شناختی و راهکارهای طراحی برنامه درسی پیش دبستانی و نقد و بررسی و آسیب شناسی برنامه های موجود
3 شایستگی های پایه گذراندن دورس پیش نیاز
4 اهداف یادگیری آشنایی با اصول و مبانی روان شناختی و راهکارهای طراحی برنامه درسی پیش دبستانی و نقد و بررسی و آسیب شناسی برنامه های موجود
5 روش تدریس سخنرانی فبحث گروهی ، پروژه و کار عملی ارزیابی یک واحد پیش دبستانی
6 وظایف دانشجو حضور فعال در مباحث کلاسی ، مطالعه منبع و منابع حین درس ، انجام تکالیف کلاسی
7 منبع Child-Centred Curriculum Planning Self-Guided Learning Package © Community Child Care Victoria 2011 همراه مقاله ها و منابع معرفی شده در حین درس
8 مواد و امکانات آموزشی امکانات مرسوم فن آورانه
9 نحوه ارزشیابی 50 درصد ارزیابی کتبی و تشریحی پایانی و 50 درصد ارزیابی