1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس برنامه درسی مقاطع تحصیلی، ماهیتی بین مقطع و بین رشته ای و در مقطع پیش دبستانی ، که یک سوم( پنج جلسه نخست) آن به درک مبانی روان شناختی و رویکردهای برنامه درسی پیش دبستانی اختصاص دارد |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با اصول و مبانی روان شناختی و راهکارهای طراحی برنامه درسی پیش دبستانی و نقد و بررسی و آسیب شناسی برنامه های موجود |
3 |
شایستگی های پایه |
گذراندن دورس پیش نیاز |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اصول و مبانی روان شناختی و راهکارهای طراحی برنامه درسی پیش دبستانی و نقد و بررسی و آسیب شناسی برنامه های موجود |
5 |
روش تدریس |
سخنرانی فبحث گروهی ، پروژه و کار عملی ارزیابی یک واحد پیش دبستانی |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور فعال در مباحث کلاسی ، مطالعه منبع و منابع حین درس ، انجام تکالیف کلاسی |
7 |
منبع |
Child-Centred Curriculum Planning Self-Guided Learning Package © Community Child Care Victoria 2011
همراه مقاله ها و منابع معرفی شده در حین درس |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
امکانات مرسوم فن آورانه |
9 |
نحوه ارزشیابی |
50 درصد ارزیابی کتبی و تشریحی پایانی و 50 درصد ارزیابی |