| 1 |
جایگاه درس در آموزش و توانبخشی افراد بانیازهای ویژه |
|
| 2 |
نگاهی چند بعدی به نیازهای و یژه و معلولیت و پیامدهای آن |
|
| 3 |
اثرات روان شناختی، اجتماعی و هیجانی معلولیت بر خانواده و اطرافیان مهم |
|
| 4 |
بهداشت روانی خانواده و اطرافیان مهم کودک با نیازهای ویژه |
|
| 5 |
واکنشهای والدین و اطرافیان مهم در برابر معلولیت فرزندان |
|
| 6 |
فرایند مواجهه و سازگاری والدین دارای فرزند با نیازهای ویژه |
|
| 7 |
خانواده و مراحل انتقالی در افراد با نیازهای و یژه معلولیت در چرخه زندگی |
|
| 8 |
چالش ها و مهارتهای فرزندپروری با نیازهای ویژه |
|
| 9 |
شبکه اجتماعی خانواده کودکان بانیاز و یژه ، جامعه و نهادهای اجتماعی و فعالیت های مردم نهاد |
|
| 10 |
صبر و تاب آوری و شیوههای مقابله با استرس و فرسودگی در خانواده های دارای فرزند با نیاز ویژه |
|
| 11 |
خدمات روان شناختی و مشاوره با خانواده و اطرافیان مهم کودک با نیاز و یژه |
|
| 12 |
راهبردهای یاوری و تسهیل سازگاری والدین در پذیرش و تعامل با مسایل فرزند با نیاز ویژه |
|
| 13 |
پیشگیری های سطح اول، دوم و سطح سوم ( پیشگیری اولیه، ثانویه و ثالثیه) درخانواده دارای فرزند با نیاز ویژه |
|
| 14 |
آموزش خانواده و راهبردهای خانواده محور در توانبخشی و آموزش با تاکید بر مسایل بومی و فرهنگ ایرانی اسلامی |
|
| 15 |
پژوهش در حوزه تعاملات و مداخلات خانواده و فرزندان با نیازهای و یژه یا معلولیت |
|
| 16 |
کیفیت زندگی خانواده دارای فرزند با نیاز ویژه |
|
| 17 |
|
|