1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
آشنایی دانشجو با تحولات صورت گرفته در ابزارهای پژوهش و ویژگی های جامعه دیجیتال. این درس می تواند دریچه ای به استفاده از فنون و ابزارهای نوین در پژوهش های اجتماعی باشد. همچنین در این درس یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در پژوهش های اجتماعی به تفصیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت. |
2 |
هدف کلی |
آگاهی از ویژگی های پژوهش اجتماعی در عصر دیجیتال |
3 |
شایستگی های پایه |
دانش مقدماتی در آمار و دانش پیشرفته در روش های تحقیق کمی و کیفی |
4 |
اهداف یادگیری |
شیوه های احرای پیمایش، ازمایش و تحلیل محتوا در عصر دیجیتال |
5 |
روش تدریس |
ارایه استاد و انجام تکلیف ها توسط دانشجویان. تاکید بر مشارکت دانشجویان در کلاس |
6 |
وظایف دانشجو |
انجام تکالیف، شرکت در آزمون ها و مشارکت فعال در کلاس. |
7 |
منبع |
منبع اصلی: بیت به بیت، پژوهش اجتماعی در عصر دیجیال. نوشته متیو سالکنیک |
8 |
نحوه ارزشیابی |
ترکیب نمره های فعالیت کلاسی، آزمون های حین ترم و آزمون پایان ترم |