| 1 |
تاریخچه؛ اهمیت و جایگاه اندازه گیری و ارزشیابی در تربیت بدنی و علوم ورزشی مفاهیم اندازه گیری و ارزشیابی و مقایسه آنها |
|
| 2 |
انواع اندازه گیری و ارزشیابی در تربیت بدنی و علوم ورزشی |
|
| 3 |
مفاهیم قابل اندازه گیری و ارزشیابی در تربیت بدنی و علوم ورزشی: با رویکرد روانی- حرکتی؛ عاطفی و شناختی |
|
| 4 |
مفاهیم قابل اندازه گیری و ارزشیابی در تربیت بدنی و علوم ورزشی: با رویکرد روانی- حرکتی؛ عاطفی و شناختی |
|
| 5 |
مفاهیم قابل اندازه گیری و ارزشیابی در تربیت بدنی و علوم ورزشی: با رویکرد روانی- حرکتی؛ عاطفی و شناختی |
|
| 6 |
آشنایی با انواع آزمون های رایج در تربیت بدنی و علوم ورزشی |
|
| 7 |
آزمون ترمی |
|
| 8 |
روش های جمع آوری اطلاعات در تربیت بدنی و علوم ورزشی، ویژگی های یک آزمون خوب |
|
| 9 |
چگونگی ساخت یک آزمون خوب |
|
| 10 |
انواع آمار و روش های آماری پُر کاربرد در تربیت بدنی و علوم ورزشی |
|
| 11 |
شاخص های گرایش مرکزی و پراکندگی |
|
| 12 |
نقطه ها و مرتبه های درصدی |
|
| 13 |
نمرات استاندارد، منحنی طبیعی و هنجاریابی |
|
| 14 |
اصول نمره دادن در تربیت بدنی و علوم ورزشی |
|
| 15 |
اصول نمره دادن در تربیت بدنی و علوم ورزشی |
|