1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
نظری است ولی نیاز به سفرعلمی و بازدید های میدانی نیاز دارد |
2 |
هدف کلی |
تقویت قدرت ادراک و تحلیل دانشجویان در حوزه منابع محیطی در مناطق روستایی و تقویت تقد و انتخاب رویکردها و نظریه های مدیریت منابع محیطی به منظور راهکارهای بومی جهت بهبود مدیریت منابع در مناطق روستایی |
3 |
شایستگی های پایه |
قویت تقد و انتخاب رویکردها و نظریه های مدیریت منابع محیطی به منظور راهکارهای بومی جهت بهبود مدیریت منابع در مناطق روستایی |
4 |
اهداف یادگیری |
تبیین اهمیت اکولوژیکی زیست محیطی و اقتصادی و جایگاه منابع محیطی در مناطق روستایی |
5 |
روش تدریس |
روش تدریس به صورت تنوری و بازدید های میدانی و بررسی متون و کتب و مقالات مرتبط به صورت مشارکتی و تسهیل گری خواهد بود تا دانشجویان در بحث های درس فعال شوند و بتواند مطالب را بقد و بررسی کنند |
6 |
وظایف دانشجو |
وظیف دانشجو، مطالعه منابع و مقالات مرتبط با درس و ترجمه منابع معرفی شده، ارائه مطالب در سر کلاس به صورت سمینار، مشارکت فعال در بحث های سرکلاس |
7 |
منبع |
کتاب برنامه ریزی محیطی و پایداری مناطق شهری و روستایی، محمود جمعه پور، 1392
2- اقتصاد و محیط زیست تالبف ار.ک. ترنر 1388 ترجمه سیاوش دهقانیان و علیرضا کوچکی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
کتاب و مقاله و پاور پوینت مطالعات و مشاهدات و بازدید های میدانی |
9 |
نحوه ارزشیابی |
پرسش های سرجلسات و مشارکت در بحث ها، ارائه سمینار و گزاشهای میدانی امتحان میان ترم و پایان ترم و ترجمه منابع جدید مرتبط با موضوع |
10 |
فایل |
Pdf File |