طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 هدف کلی دستیابی به روشهای مدرن در کاهش ضایعات پس از برداشت محصولات باغبانی
2 شایستگی های پایه دانستن مبانی پایه فیزیولوژی پس از برداشت شامل تنفس، تعرق و تولید اتیلن در دوره پس از برداشت محصولات باغی، بسته بندی و انبارداری، آشنایی با عوارض فیزیولوژیکی پس از برداشت،
3 اهداف یادگیری راههای جلوگیری از ضایعات به روشهای مدرن و پیشرفته، کاستی ها در زمینه تکنولوژی پس از برداشت و خلا های موجود و دورنمای آینده در راستای کاهش ضایعات
4 روش تدریس طرح سوال، نمایش فیلمهای آموزشی در زمینه پیشرفتهای سایر کشورها در این زمینه. ارائه پاور پوینت و بررسی مقالات اخیر منتشر شده در این زمینه
5 وظایف دانشجو شرکت فعال در کلاس، انتخاب یکی ار موضوعات ارائه شده، سرچ در مقالات جدید و ارائه یک سخنرانی برای کلاس
6 منبع کتب منتشر شده جدید و مقالات چاپ شده اخیر، فیلمهای آموزشی مقالات بار گذاری شده در سیستم پاد ذیل گروه فیزیولوژی پس از برداشت ارشد 98
7 مواد و امکانات آموزشی کلاس درس، پاور پوینت، برخی از دستگاههاتی مکورد استفاده در اندازه گیری صفات در دوره پس از برداشت شامل رفرکتومتر، سفتی سنج و ...
8 نحوه ارزشیابی کوییز کلاسی، فعالیت در سیستم پاد در گروه تشکیل شده مختص این درس، دانلود فایلهای قرار داده شده در گروه، ارائه سخنرانی و آزمون نهایی
9 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس یکی از دروس تخصصی دوره کارشناسی ارشد برای هر چهار گرایش علوم باغبانی شامل گیاهان دارویی، میوه هاف سبزیها و گیاهان زینتی است
10 فایل Pdf File