1 |
آشنایی اولیه با موضوع درس |
|
2 |
تاریخچه آموزش فلسفه برای کودکان |
|
3 |
اهداف بنیادین فلسفه برای کودکان (تفکر انتقادی) |
|
4 |
اهداف بنیادین فلسفه برای کودکان (تفکر خلاق) |
|
5 |
اهداف میانی فلسفه برای کودکان |
|
6 |
برنامه درسی و روش شناسی فلسفه برای کودکان |
|
7 |
خاستگاه های تاریخی فلسفه برای کودکان |
|
8 |
چیستی حلقه کندو و کاو |
|
9 |
ریشه های حلقه کندو کاو در دیدگاه دیویی |
|
10 |
ریشه های حلقه کندو کاو در دیدگاه مید و ویگوتسکی |
|
11 |
ریشه های حلقه کندو کاو در دیدگاه فریره |
|
12 |
نقدهای داخلی به دیدگاه فبک (ضرغامی؛ سجادیه) |
|
13 |
نقدهای داخلی به دیدگاه فبک (باقری)) |
|
14 |
نقدهای داخلی به دیدگاه فبک (باقری؛ دهنوی) |
|
15 |
نقدهای خارجی به فبک |
|
16 |
جمع بندی نهایی مباحث |
|
17 |
جمع بندی نهایی مباحث |
|
18 |
جمع بندی نهایی مباحث |
|