| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس از درسهای اصلی دوره می باشد |
| 2 |
هدف کلی |
یادگیری پروپوزال نویسی -آشنایی با نوشتن فصول پایان نامه و مقاله نویسی |
| 3 |
اهداف یادگیری |
اشنایی با مراحل پروپوزال نویسی -نوشتن پایان نامه-مقاله نویسی -شرکت در کنگره ها و سمینارها |
| 4 |
روش تدریس |
هر جلسه بخش مربوطه توسط استاد تدریس و سپس کارهای کلاسی بررسی و به صورت کاربردی توسط دانشجو انجام می گردد |
| 5 |
وظایف دانشجو |
هر جلسه مطالب گفته شده جلسه قبل را به صورت عملیاتی در کلاس ارائه می کند |
| 6 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 7 |
مواد و امکانات آموزشی |
دیتاپروتور برای نمایش پاورپوینت ها---وایت برد برای توضیح مطالب اساسی |
| 8 |
نحوه ارزشیابی |
هر جلسه از همه دانشجویان پرسیده می شود و آزمون کتبی در پایان ترم برگزار می شود |
| 9 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با روش های جستجو |
| 10 |
فایل |
Pdf File |
| 11 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با انواع مقاله و قالب مقالات |
| 12 |
اهداف یادگیری |
یادگیری سرفصل های پایان نامه-- حداقل تعداد صفحات نوشته شده در هر فصل -- چک لیست موارد پایان نامه-- قوانین منبع نویسی |
| 13 |
اهداف یادگیری |
پژوهش بنیادی - پژوهش کاربردی - پژوهش توصیفی - متغیرهای مستقل و وابسته- کمی - کیفی |
| 14 |
اهداف یادگیری |
احساس وجود مشکل - خلاء دانش - استفاده از تجارب - استفاده از نظریه ها و فرضیه ها - مجلات تخصصی - دانشگاه ها |
| 15 |
اهداف یادگیری |
آموزش انتخاب کلمات صحیح ، کوتاه ، رسا و مناسب برای عنوان |
| 16 |
اهداف یادگیری |
پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شده به دنبال تحقیق مورد نظر باشیم |
| 17 |
اهداف یادگیری |
شناخت اهمیت موضوع و جنبه های مختلف آن و بررسی منابع موجود و تحقیقات انجام شده گذشته |
| 18 |
اهداف یادگیری |
بررسی فرض علمی - رابطه علت و معلول بین دو یا چند متغییر - بررسی و مقایسه میزان تاثیر دو یا چند متغیر بر همدیگر |
| 19 |
اهداف یادگیری |
بررسی مقالات انجام شده فارسی و انگلیسی در زمینه موضوع مورد پژوهش |
| 20 |
اهداف یادگیری |
نمونه و روش نمونه گیری- روشهای تجزیه و تحلیل دادهها |
| 21 |
اهداف یادگیری |
استفاده از فرم ها و پرسش نامه های استاندارد - موراد آزمایشگاهی - ارزیابی صحیح |
| 22 |
اهداف یادگیری |
توصیف عینی ، واقعی و منظم خصوصیات موضوع و مراحل انجام پژوهش |
| 23 |
اهداف یادگیری |
مقدمه - بیان مسئله - ضرورت و اهمیت پژوهش - اهداف پژهش - فرضیه های پژوهش - تعریف واژه ها |
| 24 |
اهداف یادگیری |
مبانی نظری - مبانی تجربی - پژوهش های انجام شده داخل و خارج کشور - خلاصه نتایج انجام شده |
| 25 |
اهداف یادگیری |
نوع پژوهش - جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری - معیارهای ورود به پژوهش - متغیرهای پژوهش - ازار و امکانات - روش جمع آوری اطلاعات - ملاحظات اخلاقی - محدودیت های پژوهش - روش آماری |
| 26 |
اهداف یادگیری |
توصیف آماری داده ها - آزمون فرضیه ها |
| 27 |
اهداف یادگیری |
خلاصه پژوهش - یافته های پژوهش - بحث و بررسی یافته ها - بحث و بررسی یافته ها - نتیجه گیی کلی - پیشنهادات برگرفته از پژوهش - پیشنهادات برای پژوهش های آینده |
| 28 |
روش تدریس |
استفاده از مفالات و ارائه نکات مهم نگارش مقاله به صورت فایل آموزشی |
| 29 |
روش تدریس |
بررسی مقالات و پایان نامه ها |
| 30 |
روش تدریس |
بررسی مقالات و پایان نامه ها |
| 31 |
روش تدریس |
طرح سوال و بررسی پیشنهاد های پژوهش های آتی |
| 32 |
روش تدریس |
ذکر نمونه عنوان های انجام شده و تاکید بر انتخاب کلمات صحیح ، کوتاه ، رسا بودن عنوان |
| 33 |
روش تدریس |
طرح سوال و تمرین برای پاسخ به سوال و مطالعه چند نمونه پایان نامه |
| 34 |
روش تدریس |
بررسی نمونه پایان نامه در کلاس - تکلیف نگارشی |
| 35 |
روش تدریس |
بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی |
| 36 |
روش تدریس |
بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی |
| 37 |
روش تدریس |
بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی |
| 38 |
روش تدریس |
بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی |
| 39 |
روش تدریس |
بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی |
| 40 |
روش تدریس |
بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی |
| 41 |
روش تدریس |
بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی |
| 42 |
روش تدریس |
بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی |
| 43 |
روش تدریس |
بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی |
| 44 |
روش تدریس |
بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی |
| 45 |
وظایف دانشجو |
مطالعه مطالب گفته شده در جلسات قبل و توضیح در کلاس |
| 46 |
وظایف دانشجو |
مطالعه مطالب گفته شده در جلسات قبل و توضیح در کلاس |
| 47 |
وظایف دانشجو |
مطالعه مطالب گفته شده در جلسات قبل و توضیح در کلاس |
| 48 |
وظایف دانشجو |
مطالعه مطالب گفته شده در جلسات قبل و جست و جو در مقالات و پایان نامه ها |
| 49 |
وظایف دانشجو |
جست و جو عنوان های مقالات چاپ شده و نوشتن چند نمونه عنوان جدید در قالب مناسب و انتخاب موضوع |
| 50 |
وظایف دانشجو |
مطالعه نکات ذکر شده و نوشتن بیان مسئله برای موضوع انتخاب شده |
| 51 |
وظایف دانشجو |
مطالعه نکات ذکر شده و نوشتن ضرورت و اهمیت برای موضوع انتخاب شده |
| 52 |
وظایف دانشجو |
مطالعه نکات ذکر شده و نوشتن اهداف و فرضیه ها برای موضوع انتخاب شده |
| 53 |
وظایف دانشجو |
مطالعه نکات ذکر شده و و مقالات در زمینه موضوع انتخاب شده |
| 54 |
وظایف دانشجو |
مطالعه نکات ذکر شده |
| 55 |
وظایف دانشجو |
مطالعه مطالب گفته شده در جلسات قبل و توضیح در کلاس |
| 56 |
وظایف دانشجو |
مطالعه مطالب گفته شده در جلسات قبل و توضیح در کلاس |
| 57 |
وظایف دانشجو |
مطالعه نکات ذکر شده و نوشتن فصل اول برای موضوع انتخاب شده |
| 58 |
وظایف دانشجو |
مطالعه نکات ذکر شده و نوشتن فصل دوم برای موضوع انتخاب شده |
| 59 |
وظایف دانشجو |
مطالعه نکات ذکر شده و نوشتن فصل سوم برای موضوع انتخاب شده |
| 60 |
وظایف دانشجو |
مطالعه نکات ذکر شده و روش های آماری در پژوهش |
| 61 |
وظایف دانشجو |
مطالعه نکات ذکر شده و پایان نامه و مقاله |
| 62 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 63 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 64 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 65 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 66 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 67 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 68 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 69 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 70 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 71 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 72 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 73 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 74 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 75 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 76 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 77 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 78 |
منبع |
روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده |
| 79 |
نحوه ارزشیابی |
هر جلسه از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود |
| 80 |
نحوه ارزشیابی |
هر جلسه از همه دانشجویان پرسیده می شود |
| 81 |
نحوه ارزشیابی |
از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود |
| 82 |
نحوه ارزشیابی |
از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود |
| 83 |
نحوه ارزشیابی |
از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود |
| 84 |
نحوه ارزشیابی |
از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود |
| 85 |
نحوه ارزشیابی |
از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود |
| 86 |
نحوه ارزشیابی |
از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود |
| 87 |
نحوه ارزشیابی |
از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود |
| 88 |
نحوه ارزشیابی |
از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود |
| 89 |
نحوه ارزشیابی |
از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود |
| 90 |
نحوه ارزشیابی |
از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود |
| 91 |
نحوه ارزشیابی |
از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود |
| 92 |
نحوه ارزشیابی |
از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود |
| 93 |
نحوه ارزشیابی |
از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود |