طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس از درسهای اصلی دوره می باشد
2 هدف کلی یادگیری پروپوزال نویسی -آشنایی با نوشتن فصول پایان نامه و مقاله نویسی
3 اهداف یادگیری اشنایی با مراحل پروپوزال نویسی -نوشتن پایان نامه-مقاله نویسی -شرکت در کنگره ها و سمینارها
4 روش تدریس هر جلسه بخش مربوطه توسط استاد تدریس و سپس کارهای کلاسی بررسی و به صورت کاربردی توسط دانشجو انجام می گردد
5 وظایف دانشجو هر جلسه مطالب گفته شده جلسه قبل را به صورت عملیاتی در کلاس ارائه می کند
6 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
7 مواد و امکانات آموزشی دیتاپروتور برای نمایش پاورپوینت ها---وایت برد برای توضیح مطالب اساسی
8 نحوه ارزشیابی هر جلسه از همه دانشجویان پرسیده می شود و آزمون کتبی در پایان ترم برگزار می شود
9 شایستگی های پایه آشنایی با روش های جستجو
10 فایل Pdf File
11 اهداف یادگیری آشنایی با انواع مقاله و قالب مقالات
12 اهداف یادگیری یادگیری سرفصل های پایان نامه-- حداقل تعداد صفحات نوشته شده در هر فصل -- چک لیست موارد پایان نامه-- قوانین منبع نویسی
13 اهداف یادگیری پژوهش بنیادی - پژوهش کاربردی - پژوهش توصیفی - متغیرهای مستقل و وابسته- کمی - کیفی
14 اهداف یادگیری احساس وجود مشکل - خلاء دانش - استفاده از تجارب - استفاده از نظریه ها و فرضیه ها - مجلات تخصصی - دانشگاه ها
15 اهداف یادگیری آموزش انتخاب کلمات صحیح ، کوتاه ، رسا و مناسب برای عنوان
16 اهداف یادگیری پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شده به دنبال تحقیق مورد نظر باشیم
17 اهداف یادگیری شناخت اهمیت موضوع و جنبه های مختلف آن و بررسی منابع موجود و تحقیقات انجام شده گذشته
18 اهداف یادگیری بررسی فرض علمی - رابطه علت و معلول بین دو یا چند متغییر - بررسی و مقایسه میزان تاثیر دو یا چند متغیر بر همدیگر
19 اهداف یادگیری بررسی مقالات انجام شده فارسی و انگلیسی در زمینه موضوع مورد پژوهش
20 اهداف یادگیری نمونه و روش نمونه گیری- روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها
21 اهداف یادگیری استفاده از فرم ها و پرسش نامه های استاندارد - موراد آزمایشگاهی - ارزیابی صحیح
22 اهداف یادگیری توصیف عینی ، واقعی و منظم خصوصیات موضوع و مراحل انجام پژوهش
23 اهداف یادگیری مقدمه - بیان مسئله - ضرورت و اهمیت پژوهش - اهداف پژهش - فرضیه های پژوهش - تعریف واژه ها
24 اهداف یادگیری مبانی نظری - مبانی تجربی - پژوهش های انجام شده داخل و خارج کشور - خلاصه نتایج انجام شده
25 اهداف یادگیری نوع پژوهش - جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری - معیارهای ورود به پژوهش - متغیرهای پژوهش - ازار و امکانات - روش جمع آوری اطلاعات - ملاحظات اخلاقی - محدودیت های پژوهش - روش آماری
26 اهداف یادگیری توصیف آماری داده ها - آزمون فرضیه ها
27 اهداف یادگیری خلاصه پژوهش - یافته های پژوهش - بحث و بررسی یافته ها - بحث و بررسی یافته ها - نتیجه گیی کلی - پیشنهادات برگرفته از پژوهش - پیشنهادات برای پژوهش های آینده
28 روش تدریس استفاده از مفالات و ارائه نکات مهم نگارش مقاله به صورت فایل آموزشی
29 روش تدریس بررسی مقالات و پایان نامه ها
30 روش تدریس بررسی مقالات و پایان نامه ها
31 روش تدریس طرح سوال و بررسی پیشنهاد های پژوهش های آتی
32 روش تدریس ذکر نمونه عنوان های انجام شده و تاکید بر انتخاب کلمات صحیح ، کوتاه ، رسا بودن عنوان
33 روش تدریس طرح سوال و تمرین برای پاسخ به سوال و مطالعه چند نمونه پایان نامه
34 روش تدریس بررسی نمونه پایان نامه در کلاس - تکلیف نگارشی
35 روش تدریس بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی
36 روش تدریس بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی
37 روش تدریس بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی
38 روش تدریس بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی
39 روش تدریس بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی
40 روش تدریس بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی
41 روش تدریس بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی
42 روش تدریس بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی
43 روش تدریس بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی
44 روش تدریس بررسی نمونه پایان نامه در کلاس- تکلیف نگارشی
45 وظایف دانشجو مطالعه مطالب گفته شده در جلسات قبل و توضیح در کلاس
46 وظایف دانشجو مطالعه مطالب گفته شده در جلسات قبل و توضیح در کلاس
47 وظایف دانشجو مطالعه مطالب گفته شده در جلسات قبل و توضیح در کلاس
48 وظایف دانشجو مطالعه مطالب گفته شده در جلسات قبل و جست و جو در مقالات و پایان نامه ها
49 وظایف دانشجو جست و جو عنوان های مقالات چاپ شده و نوشتن چند نمونه عنوان جدید در قالب مناسب و انتخاب موضوع
50 وظایف دانشجو مطالعه نکات ذکر شده و نوشتن بیان مسئله برای موضوع انتخاب شده
51 وظایف دانشجو مطالعه نکات ذکر شده و نوشتن ضرورت و اهمیت برای موضوع انتخاب شده
52 وظایف دانشجو مطالعه نکات ذکر شده و نوشتن اهداف و فرضیه ها برای موضوع انتخاب شده
53 وظایف دانشجو مطالعه نکات ذکر شده و و مقالات در زمینه موضوع انتخاب شده
54 وظایف دانشجو مطالعه نکات ذکر شده
55 وظایف دانشجو مطالعه مطالب گفته شده در جلسات قبل و توضیح در کلاس
56 وظایف دانشجو مطالعه مطالب گفته شده در جلسات قبل و توضیح در کلاس
57 وظایف دانشجو مطالعه نکات ذکر شده و نوشتن فصل اول برای موضوع انتخاب شده
58 وظایف دانشجو مطالعه نکات ذکر شده و نوشتن فصل دوم برای موضوع انتخاب شده
59 وظایف دانشجو مطالعه نکات ذکر شده و نوشتن فصل سوم برای موضوع انتخاب شده
60 وظایف دانشجو مطالعه نکات ذکر شده و روش های آماری در پژوهش
61 وظایف دانشجو مطالعه نکات ذکر شده و پایان نامه و مقاله
62 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
63 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
64 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
65 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
66 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
67 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
68 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
69 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
70 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
71 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
72 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
73 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
74 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
75 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
76 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
77 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
78 منبع روش تحقیق در علوم انسانی دکتر سیاوش شورینی---روش تحقیق در تربیت بدنی دکتر صدیق سروستانی---فایل های آموزشی تهیه شده
79 نحوه ارزشیابی هر جلسه از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود
80 نحوه ارزشیابی هر جلسه از همه دانشجویان پرسیده می شود
81 نحوه ارزشیابی از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود
82 نحوه ارزشیابی از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود
83 نحوه ارزشیابی از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود
84 نحوه ارزشیابی از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود
85 نحوه ارزشیابی از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود
86 نحوه ارزشیابی از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود
87 نحوه ارزشیابی از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود
88 نحوه ارزشیابی از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود
89 نحوه ارزشیابی از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود
90 نحوه ارزشیابی از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود
91 نحوه ارزشیابی از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود
92 نحوه ارزشیابی از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود
93 نحوه ارزشیابی از همه دانشجویان پرسیده می شود و نمونه متن های نوشته شده دانشجویان در کلاس خوانده می شود