1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس به عنوان یک درس اختیاری در مقطع تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی صنایع مطرح بوده و دانشجویان با گذاران این درس می توانند در مدیریت ظرفیت مراکز خدماتی کمک به سزایی نموده و سودآوری سازمان های مربوطه را افزایش دهند. |
2 |
هدف کلی |
معرفی انواع روش های قیمت گذاری محصولات کاربردهای قیمت گذاری در سیستم های خدماتی مدیریت ظرفیت سیستم های خدماتی از طریق قیمت گذاری بررسی روش های قیمت گذاری در مناقصه ها و مزایده ها |
3 |
اهداف یادگیری |
معرفی انواع روش های قیمت گذاری محصولات کاربردهای قیمت گذاری در سیستم های خدماتی مدیریت ظرفیت سیستم های خدماتی از طریق قیمت گذاری بررسی روش های قیمت گذاری در مناقصه ها و مزایده ها |
4 |
روش تدریس |
استفاده از اسلایدهای آموزشی و ارائه تمرین برای یادگیری بیشتر |
5 |
وظایف دانشجو |
حضور موثر در کلاس - انجام تکالیف و تمرین ها - شرکت در مباحث مطرح شده در کلاس - ارائه برخی از موضوعات درسی به صورت اختیاری - حضور در جلسه امتحان |
6 |
منبع |
Phillips, R. L. (2005). Pricing and revenue optimization. Stanford University Press. |
7 |
مواد و امکانات آموزشی |
ویدنو پروژکتور - وایت برد |
8 |
نحوه ارزشیابی |
میان ترم مشارکت در مباحث مطرح شده در کلاس پایان ترم |