1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
ضرورت آشنایی با برخی از دیدگاه های نظری و مبانی و اصول روانشناسی سیاسی به منظور درک بهتر کنش ها و رفتارهای سیاسی |
2 |
هدف کلی |
کمک به فهم مبانی روانشناختی کنش های سیاسی و سطوح خرد تحلیل سیاسی |
3 |
شایستگی های پایه |
- |
4 |
اهداف یادگیری |
توانایی تحلیل مسائل سیاسی بر مبنای اصول و ویژگی های روانشناختی پدیده ها و رفتارهای سیاسی |
5 |
روش تدریس |
به شیوه تعاملی و گفت و گوی متقابل بین استاد و دانشجو |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور فعال در کلاس و آمادگی نسبت به مطالب گذشته و انجام تکالیف شفاهی و کتبی |
7 |
منبع |
منبع اصلی تدریس: مقدمه ای بر روانشناسی سیاسی - علی فتحی آشتیانی- انتشارات بعثت- تهران |
8 |
نحوه ارزشیابی |
حضور و فعالیت کلاسی = 5 نمره
میان ترم = 5 نمره
پایان ترم = 10 نمره
ارائه = 1.5 نمره به صورت تشویقی |