1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
ضرورت آشنایی و درک مسائل سیاسی- اجتماعی ایران پس از انقلاب اسلامی |
2 |
هدف کلی |
فهم مسائل سیاسی- اجتماعی ایران پس از انقلاب اسلامی |
3 |
اهداف یادگیری |
قابلیت تحلیل مسائل سیاسی- اجتماعی ایران پس از انقلاب اسلامی |
4 |
روش تدریس |
گفت و گوی متقابل استاد و دانشجو |
5 |
وظایف دانشجو |
حضور فعال در کلاس و آمادگی نسبت به مطالب گذشته و انجام تکالیف شفاهی و کتبی |
6 |
منبع |
فوزی، یحیی(۱۳۹۹)، تحولات سیاسی - اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران، تهران: سمت |
7 |
نحوه ارزشیابی |
حضور و فعالیت کلاسی = 5 نمره
میان ترم = 5 نمره
پایان ترم = 10 نمره
ارائه = 1.5 نمره به صورت تشویقی |