| 1 | جایگاه درس در برنامه درسی دوره | ضرورت آشنایی و درک مسائل سیاسی- اجتماعی ایران پس از انقلاب اسلامی | 
																			
											| 2 | هدف کلی | فهم مسائل سیاسی- اجتماعی ایران پس از انقلاب اسلامی | 
																			
											| 3 | اهداف یادگیری | قابلیت تحلیل مسائل سیاسی- اجتماعی ایران پس از انقلاب اسلامی | 
																			
											| 4 | روش تدریس | گفت و گوی متقابل استاد و دانشجو | 
																			
											| 5 | وظایف دانشجو | حضور فعال در کلاس و آمادگی نسبت به مطالب گذشته و انجام تکالیف شفاهی و کتبی | 
																			
											| 6 | منبع | فوزی، یحیی(۱۳۹۹)، تحولات سیاسی - اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران، تهران: سمت | 
																			
											| 7 | نحوه ارزشیابی | حضور و فعالیت کلاسی = 5 نمره
میان ترم = 5 نمره 
پایان ترم = 10 نمره
ارائه = 1.5 نمره به صورت تشویقی |