| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اصلی |
| 2 |
هدف کلی |
دریافت فرایند دادرسی از ابتدای تقدیم دادخواست تا صدور رأی و موارد اعتراض به آن |
| 3 |
شایستگی های پایه |
نیازمند درس آیین دادرسی مدنی 1 است |
| 4 |
اهداف یادگیری |
دریافت وقاعد دادرسی و تشریفات رسیدگی به درخواست ها و دادخواست از ابتدا تا انتهای صدور رأی؛ اعتراض به آن از قبیل تجدینظرخواهی، واخواهی، فرجام خواهی و ... |
| 5 |
روش تدریس |
آموزش حضوری و در موارد نیاز، مجازی؛ |
| 6 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاس، انجام تحقیق های جزئی درباره مسائلی که به مناسبت بحث نیاز می شود؛ پسخ به سوالات احتمالی در کلاس و مشارکت فعال در مباحث |
| 7 |
منبع |
مطالبی که در کلاس بیان می شود براساس تجارب قضایی؛ جلد دوم کتاب آیین دادرسی مدنی آقای دکتر عبدالله شمس |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
ارائه حضوری مباحث و در صورت لزوم تهیه پاورپوینت؛ تلاش برای ارتباط دانشجویان با کی از جلسات دادرسی واقعی با مشارکت یکی از قضات دادگستری |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
شرکت در آزمون پایان ترم؛ احتساب نمره برای مشارکت فعال در کلاس |
| 10 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اصلی |
| 11 |
هدف کلی |
دریافت فرایند دادرسی از ابتدای تقدیم دادخواست تا صدور رأی و موارد اعتراض به آن |
| 12 |
شایستگی های پایه |
نیازمند درس آیین دادرسی مدنی 1 است |
| 13 |
اهداف یادگیری |
دریافت وقاعد دادرسی و تشریفات رسیدگی به درخواست ها و دادخواست از ابتدا تا انتهای صدور رأی؛ اعتراض به آن از قبیل تجدینظرخواهی، واخواهی، فرجام خواهی و ... |
| 14 |
روش تدریس |
آموزش حضوری و در موارد نیاز، مجازی؛ |
| 15 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاس، انجام تحقیق های جزئی درباره مسائلی که به مناسبت بحث نیاز می شود؛ پسخ به سوالات احتمالی در کلاس و مشارکت فعال در مباحث |
| 16 |
منبع |
مطالبی که در کلاس بیان می شود براساس تجارب قضایی؛ جلد دوم کتاب آیین دادرسی مدنی آقای دکتر عبدالله شمس |
| 17 |
مواد و امکانات آموزشی |
ارائه حضوری مباحث و در صورت لزوم تهیه پاورپوینت؛ تلاش برای ارتباط دانشجویان با کی از جلسات دادرسی واقعی با مشارکت یکی از قضات دادگستری |
| 18 |
نحوه ارزشیابی |
شرکت در آزمون پایان ترم؛ احتساب نمره برای مشارکت فعال در کلاس |