1 |
هدف کلی |
آشنایی با فلسفه عمومی و فلسفه حقوق |
2 |
شایستگی های پایه |
درس مقدمه علم حقوق، درس تاریخ حقوق، درس حقوق مدنی 3 |
3 |
اهداف یادگیری |
آگاهی از مفهوم و تاریخ فلسفه، فلسفه باستان و فلسفه غرب، تاریخ اندیشه های فلسفی معاصر، تحول فلسفه حقوق، مفهوم، قلمرو و کارکرد فلسفه حقوق |
4 |
روش تدریس |
درس به شیوه توصیفی و تطبیقی ارایه می شود؛ و بر نتایج عملی و عینی آن به ویژه در رویه قضایی توجه دارد |
5 |
وظایف دانشجو |
حضور و مشارکت در کلاس؛ جستجوی اندیشه های اصلی فلاسفه بزرگ؛ یافتن مهمترین اندیشه های فیلسوفانی که نام کمتری در تاریخ فلسفه دارند؛ یافتن کلیپ های کوتاه در زمینه فلسفه حقوق؛ |
6 |
منبع |
داستان فلسفه: برایان مگی؛
ماجراهای جاوید در فلسفه: هنری توماس؛
3 جلد فلسفه حقوق: دکتر خدابخشی؛
سه جلد فلسفه حقوق: دکتر کاتوزیان |
7 |
مواد و امکانات آموزشی |
ارایه شفاهی در کلاس، استفاده از پاورپوینت، پخش کلیپ های کوتاه (فیلم فلسفی)؛ تهیه کارت هایی با اندیشه های فلاسفه بزرگ و بحث آزاد در کلاس |
8 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در کلاس درس؛
آمزمون پایان ترم |
9 |
هدف کلی |
آشنایی با فلسفه عمومی و فلسفه حقوق |
10 |
شایستگی های پایه |
درس مقدمه علم حقوق، درس تاریخ حقوق، درس حقوق مدنی 3 |
11 |
اهداف یادگیری |
آگاهی از مفهوم و تاریخ فلسفه، فلسفه باستان و فلسفه غرب، تاریخ اندیشه های فلسفی معاصر، تحول فلسفه حقوق، مفهوم، قلمرو و کارکرد فلسفه حقوق |
12 |
روش تدریس |
درس به شیوه توصیفی و تطبیقی ارایه می شود؛ و بر نتایج عملی و عینی آن به ویژه در رویه قضایی توجه دارد |
13 |
وظایف دانشجو |
حضور و مشارکت در کلاس؛ جستجوی اندیشه های اصلی فلاسفه بزرگ؛ یافتن مهمترین اندیشه های فیلسوفانی که نام کمتری در تاریخ فلسفه دارند؛ یافتن کلیپ های کوتاه در زمینه فلسفه حقوق؛ |
14 |
منبع |
داستان فلسفه: برایان مگی؛
ماجراهای جاوید در فلسفه: هنری توماس؛
3 جلد فلسفه حقوق: دکتر خدابخشی؛
سه جلد فلسفه حقوق: دکتر کاتوزیان |
15 |
مواد و امکانات آموزشی |
ارایه شفاهی در کلاس، استفاده از پاورپوینت، پخش کلیپ های کوتاه (فیلم فلسفی)؛ تهیه کارت هایی با اندیشه های فلاسفه بزرگ و بحث آزاد در کلاس |
16 |
نحوه ارزشیابی |
مشارکت در کلاس درس؛
آمزمون پایان ترم |