1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
یک دانشجوی رشته مدیریت مناطق بیابانی، با آشنایی با روشهای مستقل تامین انرژی در بیابان، می تواند در مواقع تصمیم گیری و مدیریت یک منطقه آنها را بکار بسته و طرحهای خود را عملی کند. |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با انواع سیستمهای انرژی های تجدیدپذیر قابل بهره برداری در مناطق بیابانی از اهداف اصلی این درس است |
3 |
شایستگی های پایه |
ندارد |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با انواع سیستمهای انرژی های تجدیدپذیر قابل بهره برداری در مناطق بیابانی از اهداف اصلی این درس است |
5 |
روش تدریس |
استفاده از منابع مختلف، تصاویر، فیلم، بحث فعال در کلاس و نظرخواهی و پرسش و پاسخ |
6 |
وظایف دانشجو |
مشارکت فعال در بحثها. اطمینان از درک مطالب در زمان ارائه. شرکت در بازدید |
7 |
منبع |
جزوه |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
تخته سیاه
اسلاید
بازدید و آزمایش عملی |
9 |
نحوه ارزشیابی |
2 کوئیز هرکدام 10%
میانترم 30%
پایانترم 50% |