1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اصلی |
2 |
هدف کلی |
بررسی اصول وقواعدفهم مدلول روایات وشیوه های نقدآنها با تاکید بر نهج البلاغه |
3 |
شایستگی های پایه |
معرفت علوم حدیث |
4 |
اهداف یادگیری |
بررسی اصول وقواعدفهم مدلول روایات وشیوه هاینقد آنها با تاکید بر نهج البلاغه |
5 |
روش تدریس |
براساس مشارکت فعال دانشجو در درس از طریق سوال وجواب و به چالش کشاند آنها در موضوعات درسی وارائه سمینارهای درسی واستفاده از نرم افزارها وپاور پوئینت . |
6 |
وظایف دانشجو |
ارائه تحقیق وپژوهش درسی ومشارکت فعال در موضوعات درسی |
7 |
منبع |
قواعد فقه الحدیث . مقباس الهدایه. مقاییس المحدثین فی نقد متن الحدیث ووو |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
تخته ونرم افزارها وپاورپوئینت |
9 |
نحوه ارزشیابی |
آزمون کتبی وتحقیق پایانی وفعالیت کلاسی |