| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس اقتصاد خرد از جمله دروس اصلی رشته مدیریت است. این درس، پیش نیاز بسیاری از دروس دانشجویان این رشته از جمله اقتصاد کلان و توسعه اقتصادی در ترم های آینده است. |
| 2 |
هدف کلی |
هدف کلی، آموزش مبانی اقتصاد خرد نئوکلاسیک در حوزه مصرف کننده و تولید کننده و آشنایی با انواع بازارها در اقتصاد خرد است. |
| 3 |
شایستگی های پایه |
دانشجویان می بایست درک کاملی از ریاضیات داشته باشند. |
| 4 |
اهداف یادگیری |
هدف آن است که دانجویان بتوانند درک درستی از عوامل تعیین کننده عرضه و تقاضا و همچنین نحوه رفتار مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بازار داشته باشند. در ضمن می بایست با درک دو بازار کلیدی رقابت کامل و انحصار کامل، بتوانند بازار بسیاری از کالاهای تولید شده در اقتصاد را تحلیل کنند. |
| 5 |
روش تدریس |
تدریس بر اساس ارائه اسلایدهای تنظیم شده بر مبنای کتاب اقتصاد خرد معرفی شده برای این درس می باشد. |
| 6 |
وظایف دانشجو |
مشارکت فعال در کلاس و تحویل به موقع تمرین های تحویلی در پایان هر فصل. |
| 7 |
منبع |
کتاب اقتصاد خرد نویسنده دکتر محسن نظری |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
این درس به امکانات خاصی نیاز ندارد. |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
2 نمره مازاد بر 20 نمره بر اساس میانگین نمرات کوئیزهای کلاسی، 10 نمره امتحان میان ترم حذفی و 10 نمره امتحان پایان ترم حذفی |